Announcement

Collapse
No announcement yet.

e39 touring SLS delete

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Martti
    Bimmer Fanatic
    • Mar 2005
    • 787
    • Suomi

    e39 touring SLS delete

    Mitä menee vaihto-/hankintalistalle takapään ilmajousituksen korvaamiseksi perinteisellä jousituksella?

    SLS:n saa ilmeisesti myös koodattua pois autosta herjojen välttämiseksi?

    e39 wagon siis kyseessä.
  • Dunky
    Bimmer Enthusiast
    • Feb 2003
    • 4929
    • Kotka

    #2
    Yksi kysymys, miksi?
    Vikakoodien lukua. Pikselien korjailua ja UUSIA mittariston neulojen moottoreita

    Myös vaativampaa koodausta, sekä "avaimia" katiskoille, Retrofitit NBT yms yms.

    Comment

    • Martti
      Bimmer Fanatic
      • Mar 2005
      • 787
      • Suomi

      #3
      No minkä takia näitä alustoja nyt ylipäätään päivitellään?

      Mutta onko kellään tietoa? Realoemistakan ei oikeen löydä selkeää vastausta.

      Comment

      • -JMV-
        BTCF Member
        • Feb 2005
        • 840
        • Etelä-Pirkanmaa

        #4
        Originally posted by Dunky View Post
        Yksi kysymys, miksi?
        Ja tämäkin oli taas tarpeellinen postaus?

        Itsellä vähän kanssa mielessä päivittää alustaa säädettävään sarjaan, niin kun saat selville, niin laita tänne tietoa.
        Last edited by -JMV-; 18-09-2010, 12:48.
        F82 harraste

        Comment

        • Matula
          Bimmer Enthusiast
          • Jul 2007
          • 1706

          #5
          Originally posted by -JMV- View Post
          Ja tämäkin oli taas tarpeellinen postaus?

          Itsellä vähän kanssa mielessä päivittää alustaa säädettävään sarjaan, niin kun saat selville, niin laita tänne tietoa.
          No ei se täysin tarpeetonkaan ollut, mukava tuo ilmaperä on ja helposti säädettävissä. Toimiessaan. Minulla ei ole ollut murheita 4 vuoden aikana tuon ilmaperän kanssa ja korkeutta on säädelty riittävän usein.

          Muistaakseni jäsen Moonshine vaihtoi sedaniinsa normaalin kierrejousituksen, etsikää sitä.

          Comment

          • Martti
            Bimmer Fanatic
            • Mar 2005
            • 787
            • Suomi

            #6
            Joopa joo. Sedanissa rakenne täysin eri, että siitä ei paljoa kostu.

            Comment

            • -JMV-
              BTCF Member
              • Feb 2005
              • 840
              • Etelä-Pirkanmaa

              #7
              Originally posted by Matula View Post
              No ei se täysin tarpeetonkaan ollut, mukava tuo ilmaperä on ja helposti säädettävissä. Toimiessaan. Minulla ei ole ollut murheita 4 vuoden aikana tuon ilmaperän kanssa ja korkeutta on säädelty riittävän usein.

              Muistaakseni jäsen Moonshine vaihtoi sedaniinsa normaalin kierrejousituksen, etsikää sitä.
              No tarkoitin sillä, että jos topicin aloittaja haluaa tietoa asiasta, niin aina joku kysyy mitä järkee tms.

              Varmasti ja onkin mukava tuo ilmaperä ja saa säädettyä haluamalle korkeudelle ja varmasti tietää myös topicin aloittaja, mutta kun tätä ei kysytty, niin miksi pitää aina vangätä.
              F82 harraste

              Comment

              • r.w.
                Bimmer Enthusiast
                • Feb 2007
                • 2510
                • Länsirannikko

                #8
                Originally posted by -JMV- View Post
                No tarkoitin sillä, että jos topicin aloittaja haluaa tietoa asiasta, niin aina joku kysyy mitä järkee tms.

                Varmasti ja onkin mukava tuo ilmaperä ja saa säädettyä haluamalle korkeudelle ja varmasti tietää myös topicin aloittaja, mutta kun tätä ei kysytty, niin miksi pitää aina vangätä.
                Koska tällä foorumilla kysytään vähintään sata ihan vitun typerää kysymystä joka päivä ja suurimpaan osaan noista ongelmista, ihan millä mittarilla tahansa, paras vastaus on: EI. Syy erinäisiin hölmöihin ideoihin voi tulla mistä tahansa Esson baarin ja tilapäisen mielenhäiriön väliltä, jolloin kysyjä itsekin voi myöhemmin olla hyvin tyytyväinen, että joku sanoi: EI. Se on auttamista sekin.

                Tämänkin voi tietysti välttää perustelemalla aloituspostauksessa ihan vaikka vaan ohimennen, minkä syiden vuoksi on noiden pussien poistoon päätynyt. No offence.
                1-7-5-11-3-9-6-12-2-8-4-10

                Comment

                • Matula
                  Bimmer Enthusiast
                  • Jul 2007
                  • 1706

                  #9
                  Tiedän, että touringin taka-akselisto ja jousitus on erilainen kuin sedanissa mutta tuosta voisi kuitenkin saada vinkkiä projektiin.

                  Comment

                  • Dunky
                    Bimmer Enthusiast
                    • Feb 2003
                    • 4929
                    • Kotka

                    #10
                    Originally posted by -JMV- View Post
                    Ja tämäkin oli taas tarpeellinen postaus? :diuu
                    Usein tämä kysymys on esitetty siksi että ilmajousituksessa on jotain vikaa.
                    Et ihan vaa sullekkin
                    Vikakoodien lukua. Pikselien korjailua ja UUSIA mittariston neulojen moottoreita

                    Myös vaativampaa koodausta, sekä "avaimia" katiskoille, Retrofitit NBT yms yms.

                    Comment

                    • Martti
                      Bimmer Fanatic
                      • Mar 2005
                      • 787
                      • Suomi

                      #11
                      No voi nyt vittu sentään. Jos ilmapusseista, tai vaikka syylästä pippelin päässä, haluaa päästä eroon, niin miks vitussa se tarvii jollekin arvon voorumilaisille selvittää? Pääasia kysymyksessä on se, että jos joku otsikonmukaisen toimenpiteen on tehnyt tai asiasta muuten jotain tietää, voisi neuvoa kyseisessä toimenpiteessä ensikertalaista.

                      Mut eihän tämä sinänsä mitään uutta täällä ole. Parempi vain keskittyä "harrastamaan" omassa pikku piirissä ja pitämään mahdolliset oivallukset omana tietonaan.

                      p.s. Ei kellään olisi e60-look kuitupuskuria myynnissä e39 keulille? Vähän huonompikin käy, plussat jos on uretaanit vielä paikallaan.

                      Comment

                      • peto2
                        BTCF Member
                        • Jan 2007
                        • 8257
                        • Järvikylä (Nakkila)

                        #12
                        Originally posted by Martti View Post
                        No voi nyt vittu sentään. Jos ilmapusseista, tai vaikka syylästä pippelin päässä, haluaa päästä eroon, niin miks vitussa se tarvii jollekin arvon voorumilaisille selvittää? Pääasia kysymyksessä on se, että jos joku otsikonmukaisen toimenpiteen on tehnyt tai asiasta muuten jotain tietää, voisi neuvoa kyseisessä toimenpiteessä ensikertalaista.

                        Mut eihän tämä sinänsä mitään uutta täällä ole. Parempi vain keskittyä "harrastamaan" omassa pikku piirissä ja pitämään mahdolliset oivallukset omana tietonaan.

                        p.s. Ei kellään olisi e60-look kuitupuskuria myynnissä e39 keulille? Vähän huonompikin käy, plussat jos on uretaanit vielä paikallaan.
                        no ainakaan ilmajousituksen posistamalla säädön helppouden saa unohtaa ja jos pussi hajoaa kerran 250tkm niin big deal?
                        F10 530dA Saphirschwarz, G30 530e Saphirschwarz, E38 730iA Dunkelblau, E39 540iAT Biarritzblau Metallic
                        ex:
                        E39 528iA Arktissilber, E39 528iAT Arktissilber, E34 525TDSA Diamantschwarz, E32 735 iAL Royalblau Metallic, E34 525i Diamantschwarz, E36 325 TDSA Arktissilber
                        Vikakoodinlukua & pieniä koodauksia: ADS, K+DCAN, ICOM. INPA, DIS, ISTA+, ISTA P & BMW Scanner 1.40 Kaikki vuosimallit!
                        Myydään: Satunnaisia E32, E34, E36, E38 ja E39 osia.
                        Nakkaa privaa jos tarvetta.

                        Comment

                        • Dunky
                          Bimmer Enthusiast
                          • Feb 2003
                          • 4929
                          • Kotka

                          #13
                          Originally posted by Martti View Post
                          Parempi vain keskittyä "harrastamaan" omassa pikku piirissä ja pitämään mahdolliset oivallukset omana tietonaan.
                          Ehkä parempi niin jos asenne on perus negatiivinen ja ei kestä yhtä vasta kysymystä Minä en todellakaan heittänyt tuota kysymystäni vittuillaakseni kenellekään vaan ihan niin kuin avauspuheen vuorona. Mut hyvää syksyä vaan.
                          Vikakoodien lukua. Pikselien korjailua ja UUSIA mittariston neulojen moottoreita

                          Myös vaativampaa koodausta, sekä "avaimia" katiskoille, Retrofitit NBT yms yms.

                          Comment

                          • Martti
                            Bimmer Fanatic
                            • Mar 2005
                            • 787
                            • Suomi

                            #14
                            Joopa joo. Tämä operatsuuni tuli tossa tehtyä ja nyt on kierrejouset korkeudensäätöholkeilla sekä jäykkyyssäädettävät vaimentimet paikallaan. Vielä huomenissa koodauttamaan pirssi tasonsäädön osalta "mykäksi" ja avot.
                            Saapahan nyt alustan ominaisuudet säädettyä halutunlaiseksi eikä dollareita tulevaisuudessa pala lahoavan tasonsäädön tekohengittämiseen osa osalta.

                            Tokihan tämä on tehtävissä käänteisestikin, jos joskus tilapäisessä mielenhäiriössä pussit sinne takaisin haluaa nakata.

                            Comment

                            • _nixu_
                              Bimmer Enthusiast
                              • Feb 2006
                              • 8972
                              • Kellokoski

                              #15
                              Originally posted by Martti View Post
                              Joopa joo. Tämä operatsuuni tuli tossa tehtyä ja nyt on kierrejouset korkeudensäätöholkeilla sekä jäykkyyssäädettävät vaimentimet paikallaan. Vielä huomenissa koodauttamaan pirssi tasonsäädön osalta "mykäksi" ja avot.
                              Saapahan nyt alustan ominaisuudet säädettyä halutunlaiseksi eikä dollareita tulevaisuudessa pala lahoavan tasonsäädön tekohengittämiseen osa osalta.

                              Tokihan tämä on tehtävissä käänteisestikin, jos joskus tilapäisessä mielenhäiriössä pussit sinne takaisin haluaa nakata.
                              Asiaa

                              Voi ottaa sen kompuran lahjoituksena vastaan jos haluat siitä eroon Maksan kyllä rahdit.
                              E39 530i M-Sport & G08 iX3 M-Sport

                              Auto Ruotsista - Privalla lisätietoja

                              Comment

                              Working...
                              X
                              😀
                              🥰
                              🤢
                              😎
                              😡
                              👍
                              👎