Announcement

Collapse
No announcement yet.

E39 ongelmaa..

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • _nixu_
    Bimmer Enthusiast
    • Feb 2006
    • 8972
    • Kellokoski

    #16
    Originally posted by Jürgen_ View Post
    523i on m52b25, mulla ainakin.
    Tai M52B25TU
    E39 530i M-Sport & G08 iX3 M-Sport

    Auto Ruotsista - Privalla lisätietoja

    Comment

    • Jürgen_
      Bimmer Enthusiast
      • May 2008
      • 2707
      • Mylsä

      #17
      Originally posted by _nixu_ View Post
      Tai M52B25TU
      Eiks tuo tule vasta kun se muuttuu 525i:ksi :think
      Ei riemulla rajaa kun Bemulla ajaa...

      Comment

      • _nixu_
        Bimmer Enthusiast
        • Feb 2006
        • 8972
        • Kellokoski

        #18
        Originally posted by Jürgen_ View Post
        Eiks tuo tule vasta kun se muuttuu 525i:ksi :think
        Silloin se on M54B25
        E39 530i M-Sport & G08 iX3 M-Sport

        Auto Ruotsista - Privalla lisätietoja

        Comment

        • TJJ
          Bimmer Enthusiast
          • Jun 2003
          • 7591
          • Jyväskylä

          #19
          Originally posted by Jürgen_ View Post
          Eiks tuo tule vasta kun se muuttuu 525i:ksi :think
          M52TU moottorit tuli 9/1998.
          E39 528iA

          Comment

          • jake***
            Bimmer Rookie
            • Oct 2010
            • 49
            • hki

            #20
            Hah! Jotenkin tuntuu että se kampiakselin asentotunnistin tuo luultavimmin on.. Toivottavasti toimis nyt liki kuukauden ok sti..
            Tuskin se rele 200 000km jälkeen vielä alkais vittuilemaan?
            Saatika tekis totaalisen stopin kesken ajon..


            Huomenna yli 100km reissu edessä saas nähä miten käy! Sippaakohan monesti matkalla.. Laitan tänne raportin kyllä.. Päivittäisessä ajossa arkisin kilometrejä kertyy 70. Viikko sitten tuo sammu ekan kerran eli aika pitkän aikaa toimi taas sammumatta! haha!

            Comment

            • TJJ
              Bimmer Enthusiast
              • Jun 2003
              • 7591
              • Jyväskylä

              #21
              Originally posted by jake*** View Post
              Tuskin se rele 200 000km jälkeen vielä alkais vittuilemaan? Saatika tekis totaalisen stopin kesken ajon..
              Minun releellä oli 166tkm käyttöä ja se oli ihan lopussa. Tuo toki riippuu siitäkin millaista ajoa autolla tekee, siis monta starttia/sammutusta rele on kokenut. Ja kyllähän bensan loppuminen tekee totaalisen stopin. Mutta kuka näistä tietää ennen kuin vikakoodit on luettu. Jos auto nyt kuitenkin hyytyy täysin ja haluat kokeilla olisiko vika releessä, niin releen voi ohittaa tai kokeilla toisella releellä joita on siinä vieressä (osa niistä on "turhia" käynnistyksen kannalta).
              E39 528iA

              Comment

              • jake***
                Bimmer Rookie
                • Oct 2010
                • 49
                • hki

                #22
                Originally posted by TJJ View Post
                Minun releellä oli 166tkm käyttöä ja se oli ihan lopussa. Tuo toki riippuu siitäkin millaista ajoa autolla tekee, siis monta starttia/sammutusta rele on kokenut. Ja kyllähän bensan loppuminen tekee totaalisen stopin. Mutta kuka näistä tietää ennen kuin vikakoodit on luettu. Jos auto nyt kuitenkin hyytyy täysin ja haluat kokeilla olisiko vika releessä, niin releen voi ohittaa tai kokeilla toisella releellä joita on siinä vieressä (osa niistä on "turhia" käynnistyksen kannalta).
                Täytyypäs testailla.. Mut onpahan nyt 200km taas toiminut ilman ongelmia... Toivottavasti pelaa huoltoon saakka ok sti.. Mut taidan mä sen releen käydä sittenkin noutamassa siihen..

                Comment

                Working...
                X
                😀
                🥰
                🤢
                😎
                😡
                👍
                👎