Originally posted by Surina
View Post
e39 530d jarrut jäässä aamulla
Collapse
X
-
Originally posted by jannmann View PostVika ei ole siinä tehostajassa.. Vika on auton huoltajassa. Kaukalo jossa tohostin on, pitää säännöllisesti puhdistaa jotta kaukalon vedenpoistoreijät
pysyy auki...
Eikö tuo tehostin olis alunperin pitäny rakentaa niin että vettä ei pääse sisään?
No aamun melkeen kolarin jälkeen omassa pelannu loppupäivän tuo vedet imetty korjaus.Last edited by purola; 30-11-2010, 21:16.
Comment
-
-
Nii meinaatko että se paine-erolla toimiva tehostin vielä pelittäis jos se ei olis mistään ulkoilmaan yhteydessä...?325i -08
i3 REx -17
M5 -98 Imolarot
535i -90 N/A project (maatumassa)
Ex. 318ti -97, 316ti -02, 540iAT -96, 540i -99, 328i -97, 730i -93 V8, 540iAT -99 1/3, 530DA -01, 320iT -06, 535DA -05
Comment
-
-
Originally posted by Cell View PostNii meinaatko että se paine-erolla toimiva tehostin vielä pelittäis jos se ei olis mistään ulkoilmaan yhteydessä...?
Eipä moottoritkaan hörppisi rapakkovettä, jos tehtäisiin umpinainen ilmanotto, on ne insinöörit vain tyhmiä.Olli.
Comment
-
-
[QUOTE=Rocla;2210925]Mistäs se muuten vetää sen korvausilman? Ennenvanhaan se otettiin kabiinista, mistäs e39:ssä?
Saksalaiselta pässi-insinööriltä voi odottaa ihan mitä vaan, ei sillä oo varmaan e39:ä suunnitellessaan liikkunu mitään muuta päässä kuin kuinka saadaan varaosia myytyä niihin. Siinä se Råger on onnistunu
Comment
-
-
Originally posted by purola View PostSaksalaiselta pässi-insinööriltä voi odottaa ihan mitä vaan, ei sillä oo varmaan e39:ä suunnitellessaan liikkunu mitään muuta päässä kuin kuinka saadaan varaosia myytyä niihin. Siinä se Råger on onnistunu
Pistäppä nyt se +10ke lista menneistä osista vaikka tähän meille riemuksi.
Tiedetään sitten mitä uutta osaa siinä on kun pistät huomenna sen nettiautoon myyntiinAprilia RSV4
Comment
-
-
Originally posted by Rocla View PostMistäs se muuten vetää sen korvausilman? Ennenvanhaan se otettiin kabiinista, mistäs e39:ssä?
On se rankkaa kun vehkeet leviää, ei passaa ostaa pommia ja korjatakkin vois vähän ennen kun ylimääräistäkin tavaraa porsii. Aina voi vaihtaa leiriä niin pääsee vaihteeksi vierailemaan eri merkkiliikkeessä ja foorumeilla, ei käy elämä niin tylsäksi325i -08
i3 REx -17
M5 -98 Imolarot
535i -90 N/A project (maatumassa)
Ex. 318ti -97, 316ti -02, 540iAT -96, 540i -99, 328i -97, 730i -93 V8, 540iAT -99 1/3, 530DA -01, 320iT -06, 535DA -05
Comment
-
-
Originally posted by jannmann View Post
Pistäppä nyt se +10ke lista menneistä osista vaikka tähän meille riemuksi.
Tiedetään sitten mitä uutta osaa siinä on kun pistät huomenna sen nettiautoon myyntiin
Turbo
Ilmapalje
Kansi
Venttiililoppa
Laturi
Startti
Pissapojan suutin eteen ja taakse (farkku)
Turbon siipien ohjaus mokkula
Tukivarret eteen kaikki
Jarrulevyt
Jarrupalat
Abs anturit eteen/taakse yhdet
Kompuran solenoidit
Korkeapainepumppu
Etuvalot
Välijäähdytin
Vesipumppu
Puskureita
Pyörän napa
Sumarit
Sivuvilkut
Ilmamassamittari
Lastu
M5 vanteet
S.lasien nappulasydeemi kuskin oveen
Airbag kuskin oveen
Tuulilasi
Startin hiilet
Kannen tiiviste
Kannen pultit
Yläpään tiiv.sarja
Putki
Xenon sarja pitkille
Siirtopumppu
Kampiakselin asento anturi
Ilmaruuvit jarruihin+uudet nesteet
Turbotimer
Akkuja 3 joista 1 takuuseen.
Madallusjouset
Jäähd. nesteet
Hihnat
R.tangon päät
Lisäks omaa haaveria,
Nokkapelti
Lokarit
Tulihanat etuovet
Peilit
Onhan tuossa ihan joka autoon meneviä osia, mut tuohon kun saa joka päivä laittaa jotakin, mulle on varmaan sattunu joku "maanantai" yksilö.
Varmaan vielä unohtu lukuisia laitettuja nippeleitä jotka kadonneet mielen syövereihin. Ja lisäks lukemattomat startin putsaus, kompuran kuivaus, lisävirran anto aamut tuohon päälle.Last edited by purola; 01-12-2010, 10:45.
Comment
-
-
Originally posted by purola View PostAutoon 3 vuoden aikana laitettu:
Puskureita
Sumarit
Sivuvilkut
Lastu
M5 vanteet
Tuulilasi
Xenon sarja pitkille
Madallusjouset
Nokkapelti
Lokarit
Tulihanat etuovet
Peilit
No ei vais onhan tuo vastustanut.Olli.
Comment
-
-
Originally posted by purola View PostAutoon 3 vuoden aikana laitettu:
Turbo
Ilmapalje
Kansi
Venttiililoppa
Laturi
Startti
Pissapojan suutin eteen ja taakse (farkku)
Turbon siipien ohjaus mokkula
Tukivarret eteen kaikki
Jarrulevyt
Jarrupalat
Abs anturit eteen/taakse yhdet
Kompuran solenoidit
Korkeapainepumppu
Etuvalot
Välijäähdytin
Vesipumppu
Puskureita
Pyörän napa
Sumarit
Sivuvilkut
Ilmamassamittari
Lastu
M5 vanteet
S.lasien nappulasydeemi kuskin oveen
Airbag kuskin oveen
Tuulilasi
Startin hiilet
Kannen tiiviste
Kannen pultit
Yläpään tiiv.sarja
Putki
Xenon sarja pitkille
Siirtopumppu
Kampiakselin asento anturi
Ilmaruuvit jarruihin+uudet nesteet
Turbotimer
Akkuja 3 joista 1 takuuseen.
Madallusjouset
Jäähd. nesteet
Hihnat
R.tangon päät
Lisäks omaa haaveria,
Nokkapelti
Lokarit
Tulihanat etuovet
Peilit
Onhan tuossa ihan joka autoon meneviä osia, mut tuohon kun saa joka päivä laittaa jotakin, mulle on varmaan sattunu joku "maanantai" yksilö.
Varmaan vielä unohtu lukuisia laitettuja nippeleitä jotka kadonneet mielen syövereihin. Ja lisäks lukemattomat startin putsaus, kompuran kuivaus, lisävirran anto aamut tuohon päälle.Ei riemulla rajaa kun Bemulla ajaa...
Comment
-
-
Iski paniikki perseeseen.
Ei oo onneks itellä tollasta ollu, mut vois olla hyvä varmistaa, ettei tulekkaan. Raittarin koteloiden reijät jo puhistin tossa syssyllä, mut enpäs tota tehostinta oo sen kummemmin aatellu, enkä kuullukkaan tälläsestä ongelmasta. Tota töhkää kyl on ollu tossa omassakin autossa (sitä lehtipaskamujua), niin vois katella onko reijät auki. Nyt ku ei oo auton lähel just eikä jaksa pimees mennä ihmettelee, niin millanen systeemi se "kuuppa" on siellä missä tehostin sijaitsee?BMW 520d Touring '06 314tkm
BMW 530D Touring '99 552tkm
BMW 320da Touring '02 427tkm
Volvo V70 D5 '02
Mercedes-Benz Sprinter 208D '96
Mercedes-Benz Sprinter 310D '97
Mazda 323 1,5 '89 ja läjä Mitsuja
Case IH 5140 Maxxum
Comment
-
Comment