missähän mahtais olla vika kun alle 2000 kierroksen auto on todella laiska,mut suuremmilla kierroksilla auto kuitenkin vetää ihan hyvin. mitään nykimistä eikä muutakaan outoo ole havaittavissa eli siis auto on toi 525 tds ja vuosimallia 97
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Bmw 525 TDS -97 alakierroksilla vääntö hävinnyt
Collapse
X
-
Itseltä ääni myös jumittuneelle hukkaportille. Omassa kotterossa samaa vikaa ettei nosta ahtoja vasta kuin yläkierroksilla, muutosta ei tuo edes hetkellinen lisä soppa koneelle.
Milläköhän pirulla sen melkein pyöreän pultin saa irti, ei ole pyöristynyt vaan jokin erikoispultti ahtimen kiinnityksessä.Kulkineet:E61 525döö
ex: 320i e30 -85 upeecupee x 2, 316i e36 -97 sedan,E34 525tdsa Toukka, 520 Mosselman -89,e34 525iA,530i Touring manuääl,535i Sedan -89,525i Sedan -92,320i upeecupee rotta -86, E30 325 stroukki, jne...
-Pori Connection-
bemarilla ajaminen fiestan jälkeen on vähän kuin palkallinen vapaapäivä töistä...
Comment
-
-
Originally posted by kaol View PostSavuttaako auto, onko kulutus nousut, toimiiko kylmänä/kuumana paremmin?
Ahdinvikaan en kyllä usko.
EGR-venttiilin ja hukkaportin jumiutuessa vika on hyvinkin tuollainen, kuten kuvailtu...
Comment
-
-
Originally posted by Lartsu View Postmun mielestä auto ei savuta mut kulutus on kyllä suuri siis matka-ajossakaan ei mene kyllä alle 10l sadalle. onko toi egr venttiili kallis,tai hukkaportti,jos vika olis siinä. ja toimii kylmänä ja kuumana samalla tavalla.
EGR on se imusarjan etupäähän kiinnitetty alumiinimöltti, jonka vasemmalla puolella on alipainekello ja oikeaan kylkeen tulee metalliputki. Sen puhdistat ensimmäisenä.
Last edited by kaol; 25-12-2010, 14:17.Kokeilemalla se selviää...
Comment
-
-
Originally posted by kaol View PostEi EGR:ää tai hukkaporttia välttämätä tarvitse vaihtaa, sillä ne jumiutuu likaisuuttaan. Ja jos niitä alkaa vaihtaman, niin käytettyjäkin osia löytyy pilvin pimein...
EGR on se imusarjan etupäähän kiinnitetty alumiinimöltti, jonka vasemmalla puolella on alipainekello ja oikeaan kylkeen tulee metalliputki. Sen puhdistat ensimmäisenä.
http://www.realoem.com/bmw/showparts...&fg=40&lang=en
Comment
-
Comment