Elikkäs, potilas on tuo oma 540IA vm.-99. Alapuolelta "kytkinkopan" kohdalla on märkää, ja siitä öljyä on levinnyt myös vaihteiston öljypohjan etuosaan varmaan ajoviiman vaikutuksesta. Alleen tuo ei kuitenkaan kuseksi, mutta aika kostean näköistä on.
Saa laittaa veikkauksia siitä mikä vuotaa. Mikä noista yleensä menee?
Joutuu vissiin repiä laatikon pois ennenkuin näkee varmasti?
Kilometrejä on semmoset 217tkm takana.
Itselle tulee mieleen lähinnä:
Moottorista (M62B44TU)
-Kampuran stefa
-Öljypohjan tiiviste
Vaihteistosta (ZF 5HP24)
-"kytkinakselin" stefa
-turbiini
-Öljypohjan tiiviste
-Joku muu?
Saa laittaa veikkauksia siitä mikä vuotaa. Mikä noista yleensä menee?
Joutuu vissiin repiä laatikon pois ennenkuin näkee varmasti?
Kilometrejä on semmoset 217tkm takana.
Itselle tulee mieleen lähinnä:
Moottorista (M62B44TU)
-Kampuran stefa
-Öljypohjan tiiviste
Vaihteistosta (ZF 5HP24)
-"kytkinakselin" stefa
-turbiini
-Öljypohjan tiiviste
-Joku muu?

. Oliskohan paha nakki vaihtaa ne jälkeenpäin, kun mulla olis niitä jokunen jemmassa. Pari kolme tarvis ostaa lisää. Vai onko vahinko jo tapahtunut? Hemmetti kun tehdään remonttia, mutta ei viitsitä tehdä kunnolla
Comment