Mitä siis teen nyt, kun tänä aamuna lähtiessäni ajamaan ei ollut mitään ongelmia, mutta kun kierrosnopeusmittarista sammui kaikki oranssit valot= kone oli lämmin niin samalla sekunnilla, kun viimeisen valon sammumishetkellä kone nykäisi, kuului bling ja check control ilmoitti: "engine failsafe prog"
Töistä lähtiessäni sama homma, niinkauan kun valoja paloi kierroslukumittarissa ei virheilmoituksia tullut mutta viimeisen valon sammuessa sama ilmoitus..
Luin tossa vikakoodit:
-120 Heissfilmluftmassenmesser
-120 Heissfilmluftmassenmesser
-125 Lambdasonde vor kat
-130 CAN signal Kombi Instrument
Veikkaisin, että labda on voinut ottaa kipeää, kun on pohja muutaman kerran raapinut lumikinoksia... Aiheuttaisko pelkkä lambda ton koneen vikatilan???
Ilmamassamittarit on varmaan menny hiljalleen paskaksi talven aikana, koska syksyllä vielä toimivat.. KUKAS noita poistikaan käytöstä ja samalla laittoi lastun???
Mitä toi vikakoodi 130 meinaa?
Lisäksi alkuviikosta paloi jonkin matkaa töihin mennessä ASC valo ja sieltä boksista löytyi seuraava koodi:
-103 Brems licht schalter
Mitä toi tarkoittaa? Voiko aiheuttaa hetkellisen ASC toimimattomuuden?
Korimoduulista löytyi myös tälläinen (ZKE):
-2 Daten Austausch vom Tur-Modul Fahrer-Tur nach GM gestört
Mitä tarkoittaa?
Kiitoksia etukäteen avusta/vinkeistä...
Ps. Viikko sitten akku oli tyhjentynyt vlopun aikana, olisko se aiheuttanut jotain koodia?
Töistä lähtiessäni sama homma, niinkauan kun valoja paloi kierroslukumittarissa ei virheilmoituksia tullut mutta viimeisen valon sammuessa sama ilmoitus..
Luin tossa vikakoodit:
-120 Heissfilmluftmassenmesser
-120 Heissfilmluftmassenmesser
-125 Lambdasonde vor kat
-130 CAN signal Kombi Instrument
Veikkaisin, että labda on voinut ottaa kipeää, kun on pohja muutaman kerran raapinut lumikinoksia... Aiheuttaisko pelkkä lambda ton koneen vikatilan???
Ilmamassamittarit on varmaan menny hiljalleen paskaksi talven aikana, koska syksyllä vielä toimivat.. KUKAS noita poistikaan käytöstä ja samalla laittoi lastun???
Mitä toi vikakoodi 130 meinaa?
Lisäksi alkuviikosta paloi jonkin matkaa töihin mennessä ASC valo ja sieltä boksista löytyi seuraava koodi:
-103 Brems licht schalter
Mitä toi tarkoittaa? Voiko aiheuttaa hetkellisen ASC toimimattomuuden?
Korimoduulista löytyi myös tälläinen (ZKE):
-2 Daten Austausch vom Tur-Modul Fahrer-Tur nach GM gestört
Mitä tarkoittaa?
Kiitoksia etukäteen avusta/vinkeistä...
Ps. Viikko sitten akku oli tyhjentynyt vlopun aikana, olisko se aiheuttanut jotain koodia?
Comment