Hyvät herrat jelpatkaa miestä mäessä. Minun e39 525d alkoi savuttaa motarilla. Hinattiin huoltoon nostivat kädet pystyyn. Nyt se on omassa tallissa ihmeteltävänä. Nostaa öljyt kanteen männän päälle eikä tietenkään enää ole ainakaan jäässä. Huohotin vaihdettu uudenmalliseen ja letkut ovat auki ja puhtaat. Onko venttiilikopassa sisällä vielä jokin huohotinputki, joka voisi olla tukossa. Itse epäilen jo kannentiivistevikaa. Auto käynnistyy kun on tyhjätty öljystä, savuttaa ja imee öljyt käydessä, eikä kestä kierroksia yhtään vaan sammuu ja on jumissa.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
e39 525d öljy kannessa
Collapse
X
-
Originally posted by kätsä View PostHyvät herrat jelpatkaa miestä mäessä. Minun e39 525d alkoi savuttaa motarilla. Hinattiin huoltoon nostivat kädet pystyyn. Nyt se on omassa tallissa ihmeteltävänä. Nostaa öljyt kanteen männän päälle eikä tietenkään enää ole ainakaan jäässä. Huohotin vaihdettu uudenmalliseen ja letkut ovat auki ja puhtaat. Onko venttiilikopassa sisällä vielä jokin huohotinputki, joka voisi olla tukossa. Itse epäilen jo kannentiivistevikaa. Auto käynnistyy kun on tyhjätty öljystä, savuttaa ja imee öljyt käydessä, eikä kestä kierroksia yhtään vaan sammuu ja on jumissa.
Comment
-
-
Originally posted by kätsä View PostHyvät herrat jelpatkaa miestä mäessä. Minun e39 525d alkoi savuttaa motarilla. Hinattiin huoltoon nostivat kädet pystyyn. Nyt se on omassa tallissa ihmeteltävänä. Nostaa öljyt kanteen männän päälle eikä tietenkään enää ole ainakaan jäässä. Huohotin vaihdettu uudenmalliseen ja letkut ovat auki ja puhtaat. Onko venttiilikopassa sisällä vielä jokin huohotinputki, joka voisi olla tukossa. Itse epäilen jo kannentiivistevikaa. Auto käynnistyy kun on tyhjätty öljystä, savuttaa ja imee öljyt käydessä, eikä kestä kierroksia yhtään vaan sammuu ja on jumissa.
kerro toki missäpäin auto majailee niin apua voi löytyä ihan paikanpäällekinF10 530dA Saphirschwarz, G30 530e Saphirschwarz, E38 730iA Dunkelblau, E39 540iAT Biarritzblau Metallic
ex: E39 528iA Arktissilber, E39 528iAT Arktissilber, E34 525TDSA Diamantschwarz, E32 735 iAL Royalblau Metallic, E34 525i Diamantschwarz, E36 325 TDSA Arktissilber
Vikakoodinlukua & pieniä koodauksia: ADS, K+DCAN, ICOM. INPA, DIS, ISTA+, ISTA P & BMW Scanner 1.40 Kaikki vuosimallit!
Myydään: Satunnaisia E32, E34, E36, E38 ja E39 osia.
Nakkaa privaa jos tarvetta.
Comment
-
-
otappa ahtoputki irti, kone käyntiin ja ihmettelet jos alkaa öljyä tulla ahtoputkesta, ehkä helpoin konsti todeta.-Hämeenlinnan Hinauspalvelu 0400-982944/24H
-Ovien avaukset/Tankin tyhjennykset
-Voimaa.com Ohjelmoinnit
-Vikakoodien lukua/Ohjelmoinnit
-Ilmastointi huolto alkaen 69€
Ei ole sellaista ongelmaa, jota ei raaka voima ja tekninen tietämättömyys ei ratkaisisi.
GMC Topkick C6500 rollback -95
Ford F-350 4X4 Wrecker -97
E46 330xiA -02
Chrysler neon -99
Comment
-
Comment