Jep eli jää auki ja ahdot karkaa takaisin pakosarjaan, todennäköisesti on täysin tehoton mutta jonkin ajan päästä kun kierroksia kertyy niin rykäsee kovemmin kun ahdot on säädetty tappiin ja egr sulkeutuu vihdoin.
Ainakin yhdessä tapauksessa vika oli itse ohjaussolenoidissa eikä mekaanisessa venttiilissä vaikka nekin tuppaa keräämään aika reilusti paskaa.
Mutta egr venttiililtä alipaineletku irti ja tulpaten niin saa helposti testattua onko eroa kulussa jos epäilee vikaa.
jees mulla rupee siitä venttiilin juuresta kuuluu semmosta huminaa kierrosten mukaan nousevaa ja laskevaa...sit kun kierrokset nostaa jonnekkin 3000rpm-3500rpm tietämille niin se hävii. ja todenne näköisesti kun ajelee jonkun aikaa niin se tulee takas se humina.
epäilin eka turboo mut kun ei se ääni tullu sieltäpäinkään niin tuon supan selostuksen perusteella voisin kyl varmuudella veikata et mulla se humina tulee siit kun paineet karkaa takas pakosarjaan
BMW Service P.o4oo925441 [email protected] Onko autossasi läpät imusarjassa? ->tarkista tästä Ohjelmoinnit, päivitykset, Mittaristojen/MID:n pikselikorjaus, imusarjan läppien poisto, hehkujen vaihto, diagnoosit, yms.. Myös alkuperäiset varaosat
Jep eli jää auki ja ahdot karkaa takaisin pakosarjaan, todennäköisesti on täysin tehoton mutta jonkin ajan päästä kun kierroksia kertyy niin rykäsee kovemmin kun ahdot on säädetty tappiin ja egr sulkeutuu vihdoin.
Kyllä siellä pakosarjassa vakiotekniikalla mun käsittääkseni on suurempi paine kuin ahto jatkuvasti?
Kyllä siellä pakosarjassa vakiotekniikalla mun käsittääkseni on suurempi paine kuin ahto jatkuvasti?
Niinhän sitä voisi ehkä kuvitella mutta kyllä ne ahdot sinneppäin karkaa jos turbo puhaltaa täyttä hönkää, tämän takia tuli ehkä vähän turhaan yksi turbon vaihtokin tehtyä kun ahdot käyttäytyivät juuri niinkuin muuttuvasiipisen ahtimen siivet olisivat jumittaneet.
Comment