Eli auto on 523i -97 ja ongelmana ettei lämmöt nouse kun siihen ensimmäisen pykälän kohdalle ja välillä tippuu sen alle. Termari on vaihdettu n.1,5v sitten ja kun kokeilee termarilta syyläriin menevää alavesiletkua niin se ei ole lämmin, mutta termarilta paisuntasäiliölle menevä letku on lämmin. Voiko vika johtua moottorin lämpöanturista?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E39 Lämmöt ei nouse
Collapse
X
-
Originally posted by Akilles View PostEli auto on 523i -97 ja ongelmana ettei lämmöt nouse kun siihen ensimmäisen pykälän kohdalle ja välillä tippuu sen alle. Termari on vaihdettu n.1,5v sitten ja kun kokeilee termarilta syyläriin menevää alavesiletkua niin se ei ole lämmin, mutta termarilta paisuntasäiliölle menevä letku on lämmin. Voiko vika johtua moottorin lämpöanturista?LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99
E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10
Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.
-
-
Laitetaan tänne kun omassa on vastaavia ongelmia.
Eli lämpömittari ei nouse kuin ensimmäisen viivan yläpuolelle eikä nouse pystyyn vaikka mitä tekisi.
Ajattelin termostaatin olevan vaihtokunnossa mutta ei vaikutusta vaikka laittoi uuden termostaatin.
Mahdollisesti anturivika? mutta mistä tulee tieto mittaristolle?
Vesi kyllä kiertää koneessa kun kaikki letkut lämpeää.
Autona 523ia -99 M52b25TUVikakoodien lukua,Lasien tummennukset, Pienet teippaustyöt, Kolhujen korjauksia PDR tekniikalla sekä pieniä remontti/huoltotöitä. Puh:0408355900
Comment
-
-
Originally posted by jkan View PostLaitetaan tänne kun omassa on vastaavia ongelmia.
Eli lämpömittari ei nouse kuin ensimmäisen viivan yläpuolelle eikä nouse pystyyn vaikka mitä tekisi.
Ajattelin termostaatin olevan vaihtokunnossa mutta ei vaikutusta vaikka laittoi uuden termostaatin.
Mahdollisesti anturivika? mutta mistä tulee tieto mittaristolle?
Vesi kyllä kiertää koneessa kun kaikki letkut lämpeää.
Autona 523ia -99 M52b25TU
Comment
-
-
Originally posted by Antsah View PostNäyttääkö salavalikosta mitä lämpöjä?
Mutta vaihdoin anturin imusarjan alta mutta ei vaikuttanut asiaan.Vikakoodien lukua,Lasien tummennukset, Pienet teippaustyöt, Kolhujen korjauksia PDR tekniikalla sekä pieniä remontti/huoltotöitä. Puh:0408355900
Comment
-
-
Talven ollut myös lämpenemisongelmia. Eilen ilmasin autoa kokispullometodilla lähemmäs kaksi tuntia. Lievä ylämäki, etupää tunkeilla nostettu. Aluksi vettä niin kauan kun ilmausruuveista tuli ilmaa, sitten kokispullo pystyssä ja kone käynnissä alavesiletkun puristelua. Lämmöt täysillä ja puhallin aika hitaalla, välillä automaatilla. Ei se vaan alkanut kuumaa puhaltamaan missään vaiheessa. Lämpömittari pysytteli siinä puolivälissä missä normi ajossakin on yleensä, ehkä hitusen alapuolella välillä.
Salavalikko ja lämmöt? Eihän mulla ole mittaristossa kuin yksi namiska, tripin nollaus. Mites sinne pitäis päästä? Auto siis 520i 1998(joulukuussa 97 kai tullut tehtaalta)Vikakoodinlukua Vaasassa
Comment
-
-
Originally posted by Uffa View Post
Salavalikko ja lämmöt? Eihän mulla ole mittaristossa kuin yksi namiska, tripin nollaus. Mites sinne pitäis päästä? Auto siis 520i 1998(joulukuussa 97 kai tullut tehtaalta)
Tähänkin oli joskus kunnon ohjeet jossain, en vaan löydä mistään. Faqiin on laitettu vain tuon ison OBC ohjeet.Last edited by Bmw Master; 06-04-2012, 09:35.
Comment
-
-
Originally posted by Bmw Master View PostPainat sitä yhtä nappia pitkään.
Tähänkin oli joskus kunnon ohjeet jossain, en vaan löydä mistään. Faqiin on laitettu vain tuon ison OBC ohjeet.Vikakoodinlukua Vaasassa
Comment
-
Comment