Announcement

Collapse
No announcement yet.

e39 webaston vikakoodeja

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • casino
    Bimmer Fanatic
    • Mar 2007
    • 663
    • Keski-Suomi

    e39 webaston vikakoodeja

    Webasto antaa seuraavia vikakoodeja Inpalla

    8 Supply voltage signal too large

    Glowing 10 70.00 0-n
    Cooling temperature 40.00 degrees Celsius

    Inplausible value, invalid working area



    4 metering pump

    Flame detector query 1 1.00 0-n
    Cooling temperature 23.00 degrees Celsius

    Open circuit


    0 Glowpulg Flame detector

    Flame detector query 1 1.00 0-n
    Cooling temperature 23.00 degrees Celsius

    Short circuit to ground




    Lähtee käyntiin kun auton käynnistää automaattisesti... jonkun aikaa pysyy päällä ja lähtee polttamaan. Sen jälkee sammuu.

    -kun ajastuksella laittaa päälle niin pysyy vähän aikaa päällä ja sitten lukkiutuu... .sulakkeen kun käyttää irti niin silloin saa taas laitteen käynnistymään ,mutta ei siis oikein jaksa pelata..

    -mitä tarkoittaa

    Syöttöjännite signaali liian suuri?
    -polttoaine pumppu?


    MISTÄ kannattaisi lähteä liikkeelle vikaa etsimään? (ohjainkortti oli syksyllä viallinen. Kortti on korjautettu ja sen jälkeen pelasi useamman kuukauden hienosti....
    Bmw e61 535 d touring M-sport 11/2004 "TÄYSITEHOINEN"
    Ja autoa janottaa alla näkyvään tapaan...
    http://tankkaus.com/cars/public_grap...33/2016/2015/3

    e39 -530d touring 11/1999
    ex:Bmw e21 320 6 syl "kaasari" 1979

    Automaattivaihteiston huuhteluöljynvaihto
  • Jürgen_
    Bimmer Enthusiast
    • May 2008
    • 2707
    • Mylsä

    #2
    Laita se lämmitin INPAlla päälle ja katso sen jännitteen muutos
    Ei riemulla rajaa kun Bemulla ajaa...

    Comment

    Working...
    X
    😀
    🥰
    🤢
    😎
    😡
    👍
    👎