Elikkäs mulla e39 528iA -97 ja sellanen ongelma että ei meinaa millään vaihtaa automaatilla isompaa ja joutuu käsikäytöllä vaihtamaan joka toimii ihan normaalisti. esim. Ykköseltä kakkoselle kyllä vaihtaa ja kolmosellekin vielä mutta sitten jää kierrokset korkeallle ja kiertää vaikka tappiin asti ilman että vaihtaa isompaa ja siten pitäää kääntää keppi käsikäytölle ja laittaa itse isompaa vaihdetta. Muuten pitäisi olla laatikko kunnossa ja tämä vika tullut muutaman päivän sisällä. onko laatikko hajoamassa vai joku anturi tai sähkövika vain? Onko kokemuksia tälläisistä?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
e39 automaatti ei vaihda isompaa vaihdetta
Collapse
X
-
Oletkos vaihdellut renkaita lähipäivinä? Eli millainen rengassetti alla? Koot?LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99
E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10
Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.
-
-
Paljos autolla tai laatikolla ajettu? Onko sitä laatikkoa huollettu milloinkaan?LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99
Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.
Comment
-
-
Originally posted by bemupoika View Postn.260tkm mittarissa. Minulla ollut vain vähän aikaa tämä auto ja itse en ole vielä mitään sille tehnyt. Edellinen omistaja on kuulemma joskus öljyjä vaihdellut.
Mutta jos tuo nyt oli ihan mutua että "joo joskus olen vaihtanut" niin en lähtisi siihen luottamaan jos ei mitään huoltodokumentteja ole ollut esittää.
Mulla se entinen auto teki joskus noin jos teki jonkun rivakamman kiihdytyksen jonka jälkeen saattoi tehdä kuvailemallasi tavalla ettei vaihda isompaa kuin manuaalilla. Mutta melkein heti se asettui kyllä. Muuten laatikko toimi niinkuin pitikin.LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99
Comment
-
-
Originally posted by bemupoika View PostVaihteiston vikavalo syttynyt muutaman kerran ja tosi harvoin kun manuaalilla on vaihdellut ja ennen tätä nykyistä vikaakin. joo kyllä nyt on alkanut tuo abs ja luistoneston valot palamaan lähes aina. että sellanenkin vika.
Nyt sinne vikakoodinlukuun mars marsE39 530i M-Sport & G08 iX3 M-Sport
Auto Ruotsista - Privalla lisätietoja
Comment
-
-
Pari kertaa olen tällaista laatikon vikavalohommaa ollut todistamassa + keltaiset luistonesto ja moottorivalot siihen päälle. Tapaukset olleet kohtuu kylmällä talvella. Hävisivät akunkengät ottamalla irti, laatikon ainakin pitäisi tällä tavoin nollautua, joten koitapa!Ex
F11 530d m-sport
E46 325i cabriolet m-sport
E39 540iA m-sport
E39 523iA
E46 316i
Comment
-
-
Originally posted by bemupoika View PostPitää kokeilla vaikka tuota akun kengän irroittamista.. mutta paljonko suurinpiirtein maksaa tuo ABS anturi ja siihen vikakoodien luku päälle?LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99
Comment
-
Comment