Turbiini ei silloin lukitu "oikein" mikäli laatikossa on liian vähän öljyä.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
e39 530da kierrokset seilaa
Collapse
X
-
Se on tarkka. Kuten tuossa aiemmin kirjoitin niistä rengaspaine eroista niin nekin saa lukituksen toimimaan miten sattuu tai ei ollenkaan.-M5- '00
-i3 94 rex '19
-Ascona B 4.0 '80
Kilpa-autojen sähköjen suunnittelu / toteutus. Kysy.
-Johtosarjojen piirtäminen tietokoneella
-Valmistus laadukkaista MIL-spec komponenteista
Comment
-
-
Originally posted by zakspeed View PostSe on tarkka. Kuten tuossa aiemmin kirjoitin niistä rengaspaine eroista niin nekin saa lukituksen toimimaan miten sattuu tai ei ollenkaan.
Löytyy lisää koodia: 14(114?) Pressure sensor (offset)
error frequency:1
ASC not passiv
ABS-control passiv
yms
yms
Toinen koodi: 108 SN-control
Error frequency:1
ASC not passiv
yms
yms
Nämä siis ABS,ASC... boxin vikakoodit. Tullut 4.2.2011
Eli vaikka tulleet helmikuussa nuo koodit niin voivatko vaikuttaa tuohon vaihteiston toimintaan? Nyt nollasin ja pitää katsoa kun emäntä pääsee töistä että ovatko tulleet uudestaan.
Tietääkö joku mitä koodit tarkoittaa?
Niin ja heijannut auto on kuitenkin sieltä helmikuusta luulisin...Last edited by AnssiBMW; 02-04-2011, 17:16.
Comment
-
-
Toi SN-control tahtoo tulla kun jarruneste käy vähiin.
Katoppa ajossa mitä pyörimisnopeudet renkaille näyttää, tai paremminkin onko niissä eroja.325i -08
i3 REx -17
M5 -98 Imolarot
535i -90 N/A project (maatumassa)
Ex. 318ti -97, 316ti -02, 540iAT -96, 540i -99, 328i -97, 730i -93 V8, 540iAT -99 1/3, 530DA -01, 320iT -06, 535DA -05
Comment
-
-
Originally posted by Cell View PostToi SN-control tahtoo tulla kun jarruneste käy vähiin.
Katoppa ajossa mitä pyörimisnopeudet renkaille näyttää, tai paremminkin onko niissä eroja.
Pitääpä tutustua taas inpaan. Löytyy varmaankin nuo pyörimisnopeudet sieltä ABS boxin valikoista.
Niin ja auton kojetaulussa meidän aikana ei varoitusvaloja ole ollut. Auto ollut meillä helmikuusta.Last edited by AnssiBMW; 03-04-2011, 09:50.
Comment
-
-
Originally posted by AnssiBMW View PostOK. Kiitosta.
Pitääpä tutustua taas inpaan. Löytyy varmaankin nuo pyörimisnopeudet sieltä ABS boxin valikoista.
Niin ja auton kojetaulussa meidän aikana ei varoitusvaloja ole ollut. Auto ollut meillä helmikuusta.
Result: 4 errors in error memory
----------------------------------
CAN-Bus off
Error frequency:1
Static error
Errorcode:0C 21 B5
----------------------------------
Wrong LWS-ID
Error frequency:0
Sporadic error
Errorcode:0B 00 69
----------------------------------
not an ASC2-message
Error frequency:0
Sporadic error
Errorcode:09 00 59
----------------------------------
Clamp 30 defective
Error frequency:0
Sporadic error
Errorcode:01 00 03
----------------------------------
Että tämmöstä tälläkertaa...:think
Oisko noissa mitään tuohon heijaamiseen?
Mitä nää käytännössä ees tarkottaa?
Renkaatkin tuntui pyörivän lähes samaa vauhtia eturenkaat max:0,5 mailia hitaammin.
En tuostakaan aivan sata varma ole kun niin paljon vaihtelua noissa lukemissa.
Mitä on ne mittarit siinä alla?
-Gier angle speed-
[rad/s]
-lateral acceleration-
[m/s'']
-Synthetic steering wheel angle-
[degrees]
Comment
-
-
Originally posted by AnssiBMW View PostYritin etsiä selitystä mutta en mitään selkeää syytä tai vikaa löytänyt joten koitetaanpa onko ollut kohtalotovereita.
Tasakaasulla ajaessa huomaa selkeimmin ja kun laskee kaasun kokonaan.
Eli tätä kuuluisaa 200-300kierrosta heittelemistä.
Antaa vain yhtä vikakoodia= 5651 rough idle speed controller
Nollaa koodit ja ajaa testilenkin ja vikakoodi taas kummittelemassa.
Suutin arvot oli niin että suuttimet 1 ja 6 jotain lähellä 0,5-1,5. Suuttimet 2,3,4 ja 5 taas lähempänä -1,5-0? Ei siis suurta eroa.
Rail-paine tyhjäkäynnillä oli muistaakseni tasaisesti 300 nurkilla.
Olisiko kokeneemmilla vinkkejä mistä lähteä hakemaan vikaa tai jopa vika tuolla koodilla suoraan tiedossa???
Kiitos jo etukäteen.
Että näin.
Comment
-
Comment