Mistähän mahtaisi johtua kun paikoiltaan kiihdyttää reippaammin niin vaihteisto heittää kepin N asentoon, jolloin meno tietysti loppuu.. Useita kertoja tehnyt samat temput. Moottorin tukikumit vaihdettu juuri, voisiko syy olla niissä tai väärin asennettu? Onko ollut kellään samanlaista ongelmaa..?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
e39 530dA vaihteisto ongelmia
Collapse
X
-
e39 530dA vaihteisto ongelmia
nyk: e46 330i cäb M
ex: e30 318i touring brilliantrot
ex: e30 316i taxi Schwarz
ex: e46 320d Topazblau Metallic
ex: e36 325iA taxi alpinweiß
ex: e30 320iS S14B20 M-Technic 2 Delphin Grey Metallic
ex: e30 316i M40B16 Brilliantrot
ex: e30 Cabriolet M10 ZinnoberrotTags: None
-
-
Originally posted by tero1 View PostMistähän mahtaisi johtua kun paikoiltaan kiihdyttää reippaammin niin vaihteisto heittää kepin N asentoon, jolloin meno tietysti loppuu.. Useita kertoja tehnyt samat temput. Moottorin tukikumit vaihdettu juuri, voisiko syy olla niissä tai väärin asennettu? Onko ollut kellään samanlaista ongelmaa..?
it was a series of engine and gearbox mounts which were damaged (broke) and worn due to the car having done around the 150k mark."
tuolta: http://forums.bimmerforums.com/forum....php?t=1476040
...eli joo tukikumeille
-
-
mulla oli edellisessä autossa vastaava ongelma, kannattaa tsekata pohjasta ne laatikolle menevät "piuhat" ja muutenkin onko siellä vääntynyt joku, mulla oli kuulemma joku rauta vääntyny ku olivat merkkiliikkeessä pukille ajaneet matalan auton ja hakiessani ihmettelin että ku löi d:n silmään ihan paikoillaan ollessa niin vaihekeppi vaan valui väkisin n:lle...itse en vaan noihin tukikumeihin uskois mut mistäs sitä ikinä tietääLast edited by Marko.K; 10-05-2011, 23:02.F11 535d -11 367hv/728nm
E39 M5 -99 Alpine White II
E65 730da -02
E60 530da -03
E39 530da -03 240hv/600nm
E39 530da M-sport -99 239hv/529nm
E38 740iaL -95
E39 530d -99 245hv/528nm
Comment
-
Comment