eli kysessä e39 530d. imastoinnin kompressorin päässä oleva "pyörä" minkä kautta remmi kulkee nii sen laakeri on paskana. Pitääkö vaihtaa koko kompura vai voiko sen laakerin itessää vaihtaa? ja mistä kannattaa tilata..?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
e39 imastoinnin kompura
Collapse
X
-
www.kentso.fi tuoltaa saattaa löytyä laakeri siihen. Sivuilta löytyy kataloogi, siellä valikko ilmastointilaitteen laakerit. Pääasiassa ne on luetteloita laakerimittojen mukaan. Joidenkin laakereiden perässä sopivuuksia eri autoihin. Taitaa vielä olla tuon Kentson kotipaikka kokkolassa.- N62xxx moottoreiden venttiilivarsitiiviste korjaukset ja lisäilmajärjestelmän nuohoukset,
- N42/46 jakopäät
- N47 jakoketjuvikojen korjaukset
tied. 0407247465
-
-
kiitti. pystyykait sen sit vaihtamaan vaikka yhellä korjaamolla sanova että sitä ite laakeria ei vois vaihtaa.. pitäs kuulemma vaihtaa koko kytkin tms? pääsin 600e halvemmalla jos saa laakerin pelkästää vaihettua..ex
E36 325Tds http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=128085
Comment
-
-
Originally posted by *makke* View PostLaakeri vaihtoon ja taas toimii, yksi laakerivikainen kompurapyörä olisi tossa mistä saisi mitat ja laakerin koodinkin katsottua.. :think
Millainen homma oli vaihtaa tuo?:think-e21 m50-
Comment
-
-
Originally posted by tigu View PostLaita ihmeessä laakerin mitat/tunnukset tänne näkösälle.Itsellä ainakin tarvetta.Tod.näk. laakeri on menossa omasta.
Millainen homma oli vaihtaa tuo?:think
Bimmerforums is the preferred online BMW Forum and community for BMW owners. At Bimmerforums, you will find technical how-to information maintenance specifics audio advice wheel and tire combinations and model specific details not found anywhere else. Our professionals are here to help make sure you find the answers you need to your questions and our community is here to help other brainstorm ideas for the future.
Bimmerforums is the preferred online BMW Forum and community for BMW owners. At Bimmerforums, you will find technical how-to information maintenance specifics audio advice wheel and tire combinations and model specific details not found anywhere else. Our professionals are here to help make sure you find the answers you need to your questions and our community is here to help other brainstorm ideas for the future.
Ainakin E36 ja v8 e38 kompuroihin sopii toi sama laakeri.
Comment
-
-
Mulla oli talven/kevään aikana ilmastoinnin kompuran kiristinpyörän laakeri hitsannut kiinni ja katkonut hihnan.
Kävin varaosaliikkeessä kysymässä kiristinpyörää, ei löytynyt. Sanoivat että se on osa jota ei tarvikkeena saa. Hain Kotkan Autosalvasta uuden kiristinpyörän, se maksoi 50 euroa. Hihna varaosaliikkeestä 15 euroa.
Vein perjantaiaamuna korjaamolle, auto tunkilla ylös (nosturi ei ollut vapaana), moottorin muovinen suoja etureunasta irti, kaveri vaihtoi sujuvasti selällään alakautta kiristinpyörän. Aikaa kului 30min ja auto on taas kuin pakastin
Pyörä tulee kiristimen kanssa, mutta helpoimmalla pääsee, kun irroittaa uudesta kiristinpyörästä pelkän pyöräosan ja vaihtaa vain sen.
edit: threadin kirjoittajalla olikin eri rulla jämähtänyt kuin minulla eli kommenttini on suht turha, mutta voihan siitä silti jollekin apua olla
Mulla on se kiristinpyörän paketti tossa auton takakontissa. Jos jotain kiinnostaa niin voin katsoa varaosanumeroa tms ennenkuin menee roskikseen.
Comment
-
-
jeppis eikai se ku löytää vaan oikeen laakerin ja varmistaa viel et sen voi sit kans vaihtaa..ex
E36 325Tds http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=128085
Comment
-
-
Mulla laakeri siinä kiristäjässä oli 6203-2RS. Mutta taitaa mennä kokolaite vaihtoon kun vikisee vaikka kaksi kertaa laakerin vaihtanut ja hihnankin.Instagram-galleriani (Jax_KiBez)
Youtube-kanavani (Jax_KiBez)
_____________________________________
Nykykalusto: E61 530xD / E39 528i Ratalelu
Tästä mun kaluston showroomiin
Entisiä Bemareita +30kpl mm. F20 M135iX, E60 M5, E92 335i, E65 740d, E39 540i yms.
Comment
-
Comment