Moi.
Eli auto E39 525tds touring -00 (270tkm). Manuaaliloota. Muutamia vaivoja mitä nyt eteen tullu ois tarkotus selvitellä. Jos sais jotain vinkkejä ni vois haulla katella sit täsmätietoa.
Ilmastointi antaa hyvin kylmää muualle paitsi jalkatilaan tulee aika kuumaa ainaski autom.asennolla.
Ulkolämpötila-anturi rikki (keli kun keli niin -40 näyttää). Onko vaikutusta ilmastoinnin toimintaan?
Termostaatti vaihtokunnossa? Lämmöt nousee ajaessa jonnekin klo.11 tuntumaan eli siihen eka viivan paikkeille. Paikallaan tyhjäkäynnillä nousee hieman ylemmäs. Ehkä klo.12-13 kieppeille. Tällöin myös jaloille ei niin kuumaa:think
Takalasin pyyhin ei pelaa. Vesi tulee lasille. Akseli jumissa? Moottori sökö?
Perästä pieni jumpsahdus jos rivakammin kytkintä nostaa(lähinnä liikkeelle lähtiessä.
Lievä tutina jossain 80-100 vauhdissa. Taakse on vaihdettu ne puslat. Oisko edestä sit vaihtokunnossa ne reaktiotankojutskat?
Joskus ku esim.risteyksen jälkeen kakkosella jatkaa etenemistä ni kaasu pohjassa ei meinaa mennä ei sit mihinkään ennen ku kelaa kierrokset johonkin 2tonnin paremmalle puolelle. IMM?, ahtopaineanturi/säädin? polttoaineen siirtopumppu?
Isommissa vauhdeissa ei mitenkään erityisen nuhaselta tunnu. Vetää ihan ok. Ei tosin oo kokemusta aiemmin autosta. Mut vertailuna ex. 100hp passatti lähöissä ois jättäny.
tossa nyt jotain mitä pitäs ruveta selvittelemään. Muuten käy ja kukkuu hyvin ja kyyti on kieltämättä aika mukavaa ja hiljasta.
Eli auto E39 525tds touring -00 (270tkm). Manuaaliloota. Muutamia vaivoja mitä nyt eteen tullu ois tarkotus selvitellä. Jos sais jotain vinkkejä ni vois haulla katella sit täsmätietoa.
Ilmastointi antaa hyvin kylmää muualle paitsi jalkatilaan tulee aika kuumaa ainaski autom.asennolla.
Ulkolämpötila-anturi rikki (keli kun keli niin -40 näyttää). Onko vaikutusta ilmastoinnin toimintaan?
Termostaatti vaihtokunnossa? Lämmöt nousee ajaessa jonnekin klo.11 tuntumaan eli siihen eka viivan paikkeille. Paikallaan tyhjäkäynnillä nousee hieman ylemmäs. Ehkä klo.12-13 kieppeille. Tällöin myös jaloille ei niin kuumaa:think
Takalasin pyyhin ei pelaa. Vesi tulee lasille. Akseli jumissa? Moottori sökö?
Perästä pieni jumpsahdus jos rivakammin kytkintä nostaa(lähinnä liikkeelle lähtiessä.
Lievä tutina jossain 80-100 vauhdissa. Taakse on vaihdettu ne puslat. Oisko edestä sit vaihtokunnossa ne reaktiotankojutskat?
Joskus ku esim.risteyksen jälkeen kakkosella jatkaa etenemistä ni kaasu pohjassa ei meinaa mennä ei sit mihinkään ennen ku kelaa kierrokset johonkin 2tonnin paremmalle puolelle. IMM?, ahtopaineanturi/säädin? polttoaineen siirtopumppu?
Isommissa vauhdeissa ei mitenkään erityisen nuhaselta tunnu. Vetää ihan ok. Ei tosin oo kokemusta aiemmin autosta. Mut vertailuna ex. 100hp passatti lähöissä ois jättäny.
tossa nyt jotain mitä pitäs ruveta selvittelemään. Muuten käy ja kukkuu hyvin ja kyyti on kieltämättä aika mukavaa ja hiljasta.
Comment