Announcement

Collapse
No announcement yet.

E39 525TDS-97 Parempi kytkin?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Vonsaku
    Bimmer Rookie
    • Oct 2004
    • 109

    E39 525TDS-97 Parempi kytkin?

    Elikkä kuten normaalia lastun ja 188tkm jälkeen alkoi kytkin luistamaan.
    Jos on kokemusta/tietoa mistä saa hyvän ja kohtuu hintaisen kytkimen, niin saa vihjaista.
    Tarkoitus olis vielä ruuvvata enemmän vääntöä koneesta niin vaihtoehtona on todennäköisesti joku muu kuin alkuperäinen kytkin.

    Jos olette teetättäny jossain pajalla niin yhteystiedotkin kelpaavat .

    PS. Käytin hakua, ja coca cola ei kelpaa vastaukseks. :lol:
  • tihuovin
    Bimmer Enthusiast
    • Dec 2003
    • 1422
    • Oulu

    #2
    Kyseleppä "Petteri U":ltä. Hänen kauttaa saa SpecClutch'in kytkyttimiä. Omaan 745:een (3.5L turbo) hommasin sellaisen hänen kauttaan. Hintaluokka oli samaa tasoa kuin originaali M5:n (3.6L) kytkin, mutta väännönkestävyys ihan eri luokkaa. Saa monen tasoista kytkintä, mielihalujensa mukaan.

    Myös toisenkin firman kytkimiä löytyy Petteriltä, mutta ku en muista minkä. Jenkkalasta sekin oli.

    Lisätietoa kytkyttimistä löytyy täältä.

    t: Timo

    Comment

    • Polar
      Bimmer Enthusiast
      • Dec 2003
      • 2045
      • Espoo

      #3
      Ja sittenku tiedät jotain, niin kerroppas mullekkin. Kiinnostais tohon farkkuun pistää parempi kytkin ku toi alkuperänen tahtoopi hieman luistaa.
      Kalustoa: E60 530D, E24 Turbo, 1502, 633Csi, Ford F250, Dodge Twinturbo Swinger, Pontiac GTO -66, Buick Skylark -68, jne
      - Official member of Team Järki & Kohtuus -
      - You gotta pay to play -

      Comment

      • Dilletuning
        lowrider
        • Jul 2005
        • 1148
        • Nivala

        #4
        Löysittäkö te dieseleihin parempia kytkimiä... ja minkä hintasia olivat
        ///M3 cab. 3,0 supercharger
        Mercedes Sprinter 2004 316CDI kuorma-auto
        E39 530d M-sport -00 -RIB-
        VW Carawelle 2,5TDI 128kW T5 -07-RIB-
        Dodge Ram 2500 400hv/1300Nm "vetojuhta"-RIB-
        VW Multivan 2,5 TDI T5 -RIB-

        Comment

        • Lalli69
          Bimmer Fanatic
          • Jan 2004
          • 209
          • Panttila Capital of Kurikka

          #5
          Sama kiinnostais.
          Kytkin uusittu jokin aika sitten, ja taas luistaa...
          Vääntöä tällähetkellä ~380Nm

          Mistähän kannattais kysellä?
          E38 740iA

          Comment

          • juhape
            Bimmer Fanatic
            • Apr 2004
            • 321
            • Pieksämäki

            #6
            Originally posted by Vonsaku
            Elikkä kuten normaalia lastun ja 188tkm jälkeen alkoi kytkin luistamaan.
            Jos on kokemusta/tietoa mistä saa hyvän ja kohtuu hintaisen kytkimen, niin saa vihjaista.
            Tarkoitus olis vielä ruuvvata enemmän vääntöä koneesta niin vaihtoehtona on todennäköisesti joku muu kuin alkuperäinen kytkin.

            Jos olette teetättäny jossain pajalla niin yhteystiedotkin kelpaavat .

            PS. Käytin hakua, ja coca cola ei kelpaa vastaukseks. :lol:
            Mistäs hommasit lastun ja paljonko kustansi?
            Itellä on kyllä automaatti (olisko 4L30E?) mutta kestääkö se lastun tuomaa lisävääntöä?
            -BMW 530d Touring -14 LCI
            -Ford Mondeo 2.0 TDCi -19 150hp Titanium Wagon
            -Zetor 6245-89
            -David Brown 996 -76
            -MF 35 -58
            -Tunturi Super Sport -85
            -Tunturi Super Sport -77

            Comment

            Working...
            X
            😀
            🥰
            🤢
            😎
            😡
            👍
            👎