n. 90km/h alkaa melko kova täristys, joka vain kasvaa nopeuden myötä. Pienemmillä nopeuksilla kulkee aikalailla tasaisesti.
Tutkailin silmämääräisesti vähän paikkoja ja vasemman eturenkaan sisäreunassa oli melko rajua kulumaa. Siellä pintaa n.2-3mm, keskellä ja ulkoreunassa aikalailla 5-6mm. Renkaat edellisen omistajan jäljiltä viimeisen päälle halparenkaat Durum A-one:t, liekkö tuollakin jotain vaikutusta tärinään?
Lisäksi jarrutettaessa vähän rajummin alkaa kovat tärinät, niin että rattikin heiluu kuin vietävä
Edellinen omistaja laittanut ainakin bilteman jarrupalat - levyistä ei tietoa.
Uudet renkaat ja nelipyöräsuuntaus taitaa olla aika kova sana, mutta
onkohan noilla vaikutusta jarrutäristykseen?
ps. Saa tarjota käytettyä kohtuuhintaista laaturengas settiä koossa 235/40/R18 tai leveämpiä, kunhan nyt sopii madallettuun E39 sedaniin.
Tutkailin silmämääräisesti vähän paikkoja ja vasemman eturenkaan sisäreunassa oli melko rajua kulumaa. Siellä pintaa n.2-3mm, keskellä ja ulkoreunassa aikalailla 5-6mm. Renkaat edellisen omistajan jäljiltä viimeisen päälle halparenkaat Durum A-one:t, liekkö tuollakin jotain vaikutusta tärinään?

Lisäksi jarrutettaessa vähän rajummin alkaa kovat tärinät, niin että rattikin heiluu kuin vietävä

Uudet renkaat ja nelipyöräsuuntaus taitaa olla aika kova sana, mutta
onkohan noilla vaikutusta jarrutäristykseen?
ps. Saa tarjota käytettyä kohtuuhintaista laaturengas settiä koossa 235/40/R18 tai leveämpiä, kunhan nyt sopii madallettuun E39 sedaniin.

Comment