ei oo tullu kerettyä luettua tätä loman takia.
Viimeksi kun xenonit laitoin pitkiin ajovaloihin, niin alkoi eka temppuilemaan niin, että kun laittoin pitkät valot päälle, niin koko autosta hävisi valot n. 2sekunnin ajakasi. siis kaikki valot, sisältä ja ulkoa. Sen jälkeen pimeni koko oikea pitkä polttimo. Sen jälkeen ei mennytkään kauaa kun pimeni toinenkin. Ihmettelin sitten sitä kun tankillisella ei pääse kun max- 550km ja ennen n. 800km, ja kaikki matka ajoa. Kävit vikakoodit luetutttamassa ja näytti laatikon ohjainlaite viallinen, ja toistumis kerta n. 50. Juuri niin pitkään mitä nuo valotkin kesti. Merkki huollossa sanoin sit että voi johtua noista xenon valoista, kun on tarvikkeet. Ei sisällä sitä jotain jännite hommaa, minkä HELLA:n ballastit sisältää.
Oon nyt autolla ajellut n.2500km ilman mitään korvalla kuultavaa tai ajoon käyttäytyvää/liittyvää ongelmaa. Jotenka se bensa ei ilmeisesti ainakaan vielä ole aihetuttanut mitään.
Mitenkäs se moottorin oikea lämpötila tarkistetaan tuosta salavalikosta? Voiko turbolla olla osuutta tähän? Jos on väljä ja pitää polkea kaasua ennenkun lähtee mukaan, jonka takia tuo kulutus mittarikin on korkealla?
Viimeksi kun xenonit laitoin pitkiin ajovaloihin, niin alkoi eka temppuilemaan niin, että kun laittoin pitkät valot päälle, niin koko autosta hävisi valot n. 2sekunnin ajakasi. siis kaikki valot, sisältä ja ulkoa. Sen jälkeen pimeni koko oikea pitkä polttimo. Sen jälkeen ei mennytkään kauaa kun pimeni toinenkin. Ihmettelin sitten sitä kun tankillisella ei pääse kun max- 550km ja ennen n. 800km, ja kaikki matka ajoa. Kävit vikakoodit luetutttamassa ja näytti laatikon ohjainlaite viallinen, ja toistumis kerta n. 50. Juuri niin pitkään mitä nuo valotkin kesti. Merkki huollossa sanoin sit että voi johtua noista xenon valoista, kun on tarvikkeet. Ei sisällä sitä jotain jännite hommaa, minkä HELLA:n ballastit sisältää.
Oon nyt autolla ajellut n.2500km ilman mitään korvalla kuultavaa tai ajoon käyttäytyvää/liittyvää ongelmaa. Jotenka se bensa ei ilmeisesti ainakaan vielä ole aihetuttanut mitään.
Mitenkäs se moottorin oikea lämpötila tarkistetaan tuosta salavalikosta? Voiko turbolla olla osuutta tähän? Jos on väljä ja pitää polkea kaasua ennenkun lähtee mukaan, jonka takia tuo kulutus mittarikin on korkealla?
Comment