Moro,
Sellaista ongelmaa tuossa 206tkm ajetussa laitteessa nyt ilmennyt, että joutuu avainta kääntämään jopa 5 kertaa ennenkuin kone käynnistyy yskien.
Elikkä käynnistyy sitä huonommin, mitä kauemmin seisoo sammutettuna.
Viime talvena käynnistyi sitä paremmin mitä kylmempi ilma oli.
Kampiakselin tunnistin vaihdettiin tuossa keväällä ja sen jälkeen toimi kuukauden täydellisesti kunnes vika palasi pahempana.
Vikakoodit sanoivat, että yksi nokka-akselin tunnistin sökönä ja se vaihdettiin, mutta ei auttanut. Lisäksi oli ilmoitus, että: "Secondary-air quantity too low", mutta tälle ei tehty mitään, koska maffit vaihdettu vuosi sitten.
Nyt on vaihdettu kaikki nokka-akselin tunnistimet, bensanpaineensäädin ja polttoainepumppu on vuodelta 2007. Bensansuodattimen ehdin hommata jo, mutta ei ole asennettu. Lisäksi kaikki huollot on tehty vähintäänkin ajallaan niin hyviä ideoita otetaan vastaan?
Sellaista ongelmaa tuossa 206tkm ajetussa laitteessa nyt ilmennyt, että joutuu avainta kääntämään jopa 5 kertaa ennenkuin kone käynnistyy yskien.
Elikkä käynnistyy sitä huonommin, mitä kauemmin seisoo sammutettuna.
Viime talvena käynnistyi sitä paremmin mitä kylmempi ilma oli.
Kampiakselin tunnistin vaihdettiin tuossa keväällä ja sen jälkeen toimi kuukauden täydellisesti kunnes vika palasi pahempana.
Vikakoodit sanoivat, että yksi nokka-akselin tunnistin sökönä ja se vaihdettiin, mutta ei auttanut. Lisäksi oli ilmoitus, että: "Secondary-air quantity too low", mutta tälle ei tehty mitään, koska maffit vaihdettu vuosi sitten.
Nyt on vaihdettu kaikki nokka-akselin tunnistimet, bensanpaineensäädin ja polttoainepumppu on vuodelta 2007. Bensansuodattimen ehdin hommata jo, mutta ei ole asennettu. Lisäksi kaikki huollot on tehty vähintäänkin ajallaan niin hyviä ideoita otetaan vastaan?
Comment