Joo eli autona olis -01 525 bimmeri ja pitäs saaha vähä tehoja lisää niin mistä kannattaisi lähtiä liikkeelle?
ja onkos kellään kokemusta turbottaa kyseistä pirssiä? onko vaikia operaatio?
525 e39 viritys
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
osta 540i ..lainsäädännön puolesta niin mahdoton homma ettei kukaan ole vaivautunut turboja laittamaan...Originally posted by sampsa93 View PostJoo eli autona olis -01 525 bimmeri ja pitäs saaha vähä tehoja lisää niin mistä kannattaisi lähtiä liikkeelle?
ja onkos kellään kokemusta turbottaa kyseistä pirssiä? onko vaikia operaatio?
F10 530dA Saphirschwarz, G30 530e Saphirschwarz, E38 730iA Dunkelblau, E39 540iAT Biarritzblau Metallic
ex: E39 528iA Arktissilber, E39 528iAT Arktissilber, E34 525TDSA Diamantschwarz, E32 735 iAL Royalblau Metallic, E34 525i Diamantschwarz, E36 325 TDSA Arktissilber
Vikakoodinlukua & pieniä koodauksia: ADS, K+DCAN, ICOM. INPA, DIS, ISTA+, ISTA P & BMW Scanner 1.40 Kaikki vuosimallit!
Myydään: Satunnaisia E32, E34, E36, E38 ja E39 osia.
Nakkaa privaa jos tarvetta.
-
jos kyseessä diesel malli, niin lastulla pääsee hyvin alkuun..
jos taas bensa malli, niin on kai helpompaa unohtaa viritys
tai vaihtaa isompaa moottoria tilalle 2.5 > 2.8..
E70 X5 30d
Comment
-
Originally posted by BmwPunisher View Postjos kyseessä diesel malli, niin lastulla pääsee hyvin alkuun..
jos taas bensa malli, niin on kai helpompaa unohtaa viritys
tai vaihtaa isompaa moottoria tilalle 2.5 > 2.8..
faceliftiä ei ole edes 2,8 koneella. seuraava porras on 3,0. mutta joo, auton vaihto on tuossa tapauksessa ainut järkevä vaihtoehto, jos ei teho riitä. kannattaa ehkä myös varmistaa että auto on kunnossa, jos tuntuu nuhaiselta. nokka-akselin ja kampiakselin antureita noista on paljon mennyt.
Comment
-
sigpic
E46 2d 330 -02
EX.
E36 2d 328 -97
e92 335d -07
330D touring M-sport II. -04 (260hp/600nm)
Audi S4 -99 (324hp/497nm)
Bmw 328 iA 2D -95 (218hp/275nm)
Bmw 325 iA 2D -93
Bmw 325 4d -92
Comment
Comment