Announcement

Collapse
No announcement yet.

525 e39 viritys

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • sampsa93
    Newbiemmer
    • Aug 2011
    • 7
    • kemi

    525 e39 viritys

    Joo eli autona olis -01 525 bimmeri ja pitäs saaha vähä tehoja lisää niin mistä kannattaisi lähtiä liikkeelle? ja onkos kellään kokemusta turbottaa kyseistä pirssiä? onko vaikia operaatio?
  • peto2
    BTCF Member
    • Jan 2007
    • 8264
    • Järvikylä (Nakkila)

    #2
    Originally posted by sampsa93 View Post
    Joo eli autona olis -01 525 bimmeri ja pitäs saaha vähä tehoja lisää niin mistä kannattaisi lähtiä liikkeelle? ja onkos kellään kokemusta turbottaa kyseistä pirssiä? onko vaikia operaatio?
    osta 540i ..lainsäädännön puolesta niin mahdoton homma ettei kukaan ole vaivautunut turboja laittamaan...
    F10 530dA Saphirschwarz, G30 530e Saphirschwarz, E38 730iA Dunkelblau, E39 540iAT Biarritzblau Metallic
    ex:
    E39 528iA Arktissilber, E39 528iAT Arktissilber, E34 525TDSA Diamantschwarz, E32 735 iAL Royalblau Metallic, E34 525i Diamantschwarz, E36 325 TDSA Arktissilber
    Vikakoodinlukua & pieniä koodauksia: ADS, K+DCAN, ICOM. INPA, DIS, ISTA+, ISTA P & BMW Scanner 1.40 Kaikki vuosimallit!
    Myydään: Satunnaisia E32, E34, E36, E38 ja E39 osia.
    Nakkaa privaa jos tarvetta.

    Comment

    • BmwPunisher
      Bimmer Enthusiast
      • Jul 2003
      • 7629
      • Lemu

      #3
      jos kyseessä diesel malli, niin lastulla pääsee hyvin alkuun..
      jos taas bensa malli, niin on kai helpompaa unohtaa viritys
      tai vaihtaa isompaa moottoria tilalle 2.5 > 2.8..
      E70 X5 30d

      Comment

      • bemu2000
        Bimmer Enthusiast
        • Jul 2003
        • 17799
        • Jämsä

        #4
        Originally posted by BmwPunisher View Post
        jos kyseessä diesel malli, niin lastulla pääsee hyvin alkuun..
        jos taas bensa malli, niin on kai helpompaa unohtaa viritys
        tai vaihtaa isompaa moottoria tilalle 2.5 > 2.8..

        faceliftiä ei ole edes 2,8 koneella. seuraava porras on 3,0. mutta joo, auton vaihto on tuossa tapauksessa ainut järkevä vaihtoehto, jos ei teho riitä. kannattaa ehkä myös varmistaa että auto on kunnossa, jos tuntuu nuhaiselta. nokka-akselin ja kampiakselin antureita noista on paljon mennyt.
        TA-Technix alustasarjat ja Japan Racing vanteet uudesta nettikaupasta!
        Vanteet edullisesti
        Nostureita ja rengaskoneita

        Comment

        • veku
          Bimmer Enthusiast
          • May 2005
          • 6325
          • P-Pohjanmaa

          #5
          Joo isompi mylly jos haluat että liikkuu..vaihda autos tuohon mun seiskaan niin saat vähän lisää kulkua
          F11 M550D
          E39 M5
          F26 3.0 Da M-Sport
          E61 535D M-Sport

          Comment

          • Ändi
            Bimmer Enthusiast
            • Sep 2004
            • 1292
            • Pori

            #6


            trolli
            sigpic
            E46 2d 330 -02
            EX.
            E36 2d 328 -97
            e92 335d -07
            330D touring M-sport II. -04 (260hp/600nm)
            Audi S4 -99 (324hp/497nm)
            Bmw 328 iA 2D -95 (218hp/275nm)
            Bmw 325 iA 2D -93
            Bmw 325 4d -92

            Comment

            • Hammu
              Moderator
              • Nov 2006
              • 3971
              • Nurmijärvi

              #7
              Nimimerkkiä kun vilkaisee nopeasti, niin tulee äkkiä vedettyä johtopäästös että on parempi kun ajat vakiolla.

              Comment

              Working...
              X
              😀
              🥰
              🤢
              😎
              😡
              👍
              👎