tänää taas tuon kanssa painin ja kuskinpuolen raitisilma suotimen alta löyty sähkönen pumppu ja jonkun tekemä patentin poikanen. huomasin sit että pumppuhan pyörii mutta vain silloin kun on virrat päällä muttei käynnissä. heti kun auton käynnistää ni pumppu sammuu. samaisesta paikasta löysin myös "ilmaus venttiilin", elikkäs siellä on ilmeisesti jäähytysjärjestelmän ylin kohta ja siinä oli letkussa ruuvi jonka välistä pysty ilmoja päästäämään poies työnsin sit +navasta jatkuvaa sille pumpulle ja räpläsin sitä ilmaruuvia nii kappas kummaa ku rupes syyläristä vesi hupenee. tovin sitä ilmailin ja nyt tuntuis tulevan lämpöä koppiin.
oli muuten loppujen lopuksi aika pirun kätevää tuo ilmaus tuon toisen ilmausruuvin ja sähköisen pumpun avulla. toivottavasti nyt tuli sitte kuntoon eikä tarttis enää palella
autohan valitti näytössä aikaisemmin tuota nesteen määrää(eipä valita enää) mutta en osannut sitä ilmaus juttua epäillä koska paisarissa oli tarpeeksi nestettä ja auton papereiden mukana tuli korjaamon kuitti jossa selitys "nesteenmäärän anturi vaihdettu, mutta herjaa edelleen"... voinpahan vaan sanoa että erittäin ammattitaitosta porukkaa siellä korjaamolla.
oli muuten loppujen lopuksi aika pirun kätevää tuo ilmaus tuon toisen ilmausruuvin ja sähköisen pumpun avulla. toivottavasti nyt tuli sitte kuntoon eikä tarttis enää palella
autohan valitti näytössä aikaisemmin tuota nesteen määrää(eipä valita enää) mutta en osannut sitä ilmaus juttua epäillä koska paisarissa oli tarpeeksi nestettä ja auton papereiden mukana tuli korjaamon kuitti jossa selitys "nesteenmäärän anturi vaihdettu, mutta herjaa edelleen"... voinpahan vaan sanoa että erittäin ammattitaitosta porukkaa siellä korjaamolla.
Comment