Elikkä pari ongelmaa ois. Osaiskohan kukaan auttaa?
1. Eilen aamulla alkoi nousta savu pellin alta. No syyksi selvisi kuskin puolella olevaan xenon-polttimoon tuleva liitin, joka oli mennyt oikoseen ja sulanut. Ilmeisesti väliin on joskus vaihdon yhteydessä jäänyt paskaa ja nyt sitten meni oikoseen. Kysymys kuuluu, että saako niitä ballasti-polttimo -johtoja vaihdettua alkuperäisellä tavalla, eli lähteekö se johto ballastista irti ja saako jostain varaosana alkuperäisen kaltaista johtoa? Toinen vaihtoehto on käyttää ns. D2S -adapteria, mutta ne korkeajänniteliitokset aina vähän arveluttaa läpilyöntivaaran vuoksi.
2. Onko tuon umpion tyyppivian, eli katkenneiden säätötankojen vaihdolle jossain hyvät ohjeet? Jonkun kuvittamattoman ohjeen löysin searchilla, mutta vissiin on aika veemäinen homma, joten paremmat ohjeet tulisivat tarpeeseen. Osia en ole vielä tilannut, mutta katsoin, että metallisia varaosia löytyy 119 euron hintaan... :think
1. Eilen aamulla alkoi nousta savu pellin alta. No syyksi selvisi kuskin puolella olevaan xenon-polttimoon tuleva liitin, joka oli mennyt oikoseen ja sulanut. Ilmeisesti väliin on joskus vaihdon yhteydessä jäänyt paskaa ja nyt sitten meni oikoseen. Kysymys kuuluu, että saako niitä ballasti-polttimo -johtoja vaihdettua alkuperäisellä tavalla, eli lähteekö se johto ballastista irti ja saako jostain varaosana alkuperäisen kaltaista johtoa? Toinen vaihtoehto on käyttää ns. D2S -adapteria, mutta ne korkeajänniteliitokset aina vähän arveluttaa läpilyöntivaaran vuoksi.
2. Onko tuon umpion tyyppivian, eli katkenneiden säätötankojen vaihdolle jossain hyvät ohjeet? Jonkun kuvittamattoman ohjeen löysin searchilla, mutta vissiin on aika veemäinen homma, joten paremmat ohjeet tulisivat tarpeeseen. Osia en ole vielä tilannut, mutta katsoin, että metallisia varaosia löytyy 119 euron hintaan... :think
Comment