Olen ensikertalainen foorumilla ja autokin on ensimmäinen bmw tässä talossa.
Ostin auton ja kaikki miittarit näytti ok.
mutta ensi huollon yhteydessä huomattiin haljennut kumihaitari ennen luiston eston kaasu läppää..
No ajattelin samalla käydä koko huohotin järjestelmän läpi (foorumia lukeneena) venttiilikopantiiviste,imusarjantiiviste,separaatt ori,ilmansuodatin,öljytikun o-rengas+letkujen tarkastaminen ja putsaus
Autosta kaveri mittasi päästöt ja kehu uuden auton vertaisiksi joten ainakin lamda kunnossa,vai?
ja auto toimii moitteetta käy hyvää tyhjäkäyntiä ja niin poispäin,,
nyt autossa toimii huohotin kun avaan öljykorkin kierrokset muuttuu.hyvä?
olen kokeillut pitää akun kenkiä irti ja vika koodeja ei oo.
MUTTA autoa ajaessa ei tuota kulutusmittaria saa mitenkään alle 10 jos painat sen verran kaasua että nopeus säilyy:think ja jos vähänkään kiihdytät niin mittari pohjassa?
kertokaa viisaammat mitä seuraavaksi?
Ostin auton ja kaikki miittarit näytti ok.
mutta ensi huollon yhteydessä huomattiin haljennut kumihaitari ennen luiston eston kaasu läppää..
No ajattelin samalla käydä koko huohotin järjestelmän läpi (foorumia lukeneena) venttiilikopantiiviste,imusarjantiiviste,separaatt ori,ilmansuodatin,öljytikun o-rengas+letkujen tarkastaminen ja putsaus
Autosta kaveri mittasi päästöt ja kehu uuden auton vertaisiksi joten ainakin lamda kunnossa,vai?
ja auto toimii moitteetta käy hyvää tyhjäkäyntiä ja niin poispäin,,
nyt autossa toimii huohotin kun avaan öljykorkin kierrokset muuttuu.hyvä?
olen kokeillut pitää akun kenkiä irti ja vika koodeja ei oo.
MUTTA autoa ajaessa ei tuota kulutusmittaria saa mitenkään alle 10 jos painat sen verran kaasua että nopeus säilyy:think ja jos vähänkään kiihdytät niin mittari pohjassa?
kertokaa viisaammat mitä seuraavaksi?
Comment