vai asento tunnistin?mistäs olet noin varma kun 3!!!
mitähän on hinta kyseisellä osalla?
ja antaako vika koodin?
Oletin lähinnä että kulutus on oikeasti myös hieman koholla ja moottorijarrutus ei ihan toimi niinkuin pitäisi.
Kaikissa omistamissani M52/M62 koneissa tuo anturi on joko hajonnut tai ollut jo ostaessa rikki.
Ei välttämättä tule aina vikakoodia.
Oireita lähinnä alaväännön puute, polttoaineenkulutuksen nousu ja bensatukista kuuluva naputus tyhjäkäynnillä.
olen tällä hetkellä ruotsissa auton kanssa,
tuo bensatukin nakutus kyllä on aika kova nyt kun sanot:think
ja mielestäni auto vaihtaa maantie ajossa herkästi pienempää pykälää kun kiihdyttää.
tuon kulutuksen saatte kun tulen kotia,lasken keski kulutuksen koko matkasta (noin 2500km).
minkä arvonen palikka on kyseessä siis se nokka-akselin asentotunnistin?
ja onko hankala vaihtaa?
nyt kulutuksesta sen verran faktaa..
joulu reissu tehty ruotsiin,2200 km 80% maantietä rajoituksien mukaan
bensa kuiteista laskettuna kulutus 9,2/100km
ja autohan on 528 touring -97
ja vielä lisä havaintona että visko on vaiho kunnossa,on koko ajan kiiinni.
Lisää kulutusta varmasi aavistuksen
Minulla -97 528 ja just samat oireet ja eilen auto kävi vikakoodin luennassa. Niinkuin aiemmin joku mainitsi, vika on nokka-akselin asentotunnistimessa, antoi toisenkin koodin, imuilman lämpötila-anturi.
Minulla -97 528 ja just samat oireet ja eilen auto kävi vikakoodin luennassa. Niinkuin aiemmin joku mainitsi, vika on nokka-akselin asentotunnistimessa, antoi toisenkin koodin, imuilman lämpötila-anturi.
Comment