Itekkin vaihtelin aluksi vaan koiranluut, iskarin yläpäänlaakerit ja kallistuksenvakaajan puslat. Kävin läpi jarruja ja muita paikkoja mihin löysin vinkkejä täältä, mut ei kolinat hävinnyt.
Voihan ne varmaan olla esim. koiranluut jotka kolisee tai joku muu yksittäinen osa, mut itellä ei ainakaan ollut mielenkiintoa alkaa enempää vaihteleen osia yksitellen, helpommalla pääsee ku vaihtaa kerralla kaikki, ja kyllähän ne itelläkin lähemmäs 200tkm ajetussa autossa oli aikalailla loppuunajetut kaikki puslat ja nivelet varsissa.
Voihan ne varmaan olla esim. koiranluut jotka kolisee tai joku muu yksittäinen osa, mut itellä ei ainakaan ollut mielenkiintoa alkaa enempää vaihteleen osia yksitellen, helpommalla pääsee ku vaihtaa kerralla kaikki, ja kyllähän ne itelläkin lähemmäs 200tkm ajetussa autossa oli aikalailla loppuunajetut kaikki puslat ja nivelet varsissa.
Comment