Announcement

Collapse
No announcement yet.

Check brake linings E39

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • anzu39
    Bimmer Rookie
    • Oct 2005
    • 37

Check brake linings E39

Tästä on ollut jo juttua, että mikä on syynä kun tuo brake linings valo palaa, mutta voiko se aiheuttaa sen, että kun aamulla starttasin auton niin vaihteet eivät menneet päälle eli keppi oli jumittunut "P" -asentoon. On siis automaatti. Tuo valo on palanut pari kolme päivää ja olin alkuviikosta menossa tuon kanssa huoltoon vaihdattamaan etupalat.
  • Wäinö
    Bimmer Rookie
    • May 2006
    • 142
    • Kirkkonummi

Originally posted by anzu39 View Post
    Tästä on ollut jo juttua, että mikä on syynä kun tuo brake linings valo palaa, mutta voiko se aiheuttaa sen, että kun aamulla starttasin auton niin vaihteet eivät menneet päälle eli keppi oli jumittunut "P" -asentoon. On siis automaatti. Tuo valo on palanut pari kolme päivää ja olin alkuviikosta menossa tuon kanssa huoltoon vaihdattamaan etupalat.
    Paloista vain sen verran kommenttia, että kannattaa varmaankin ainakin vilkaista niitä takapalojakin samalla. Itse vaihdoin kaikki palat noin kuukausi takaperin samantien kun tuli etupäästä tuo samainen ilmoitus. 100 tkm ajettuna kaikki palat olivat ihan vaihtokunnossa, ei olisi paljoa hyödyttänyt vaihdella paloja vain eteen. Ja tuo vaihtohommakin oli todella simppeliä ihan ensimmäistä kertaa tehtynä.
    Last edited by Wäinö; 30-12-2011, 08:04.
    F10 530dA xDrive M-sport -11, F45 225xe -17

Comment

Working...
    X
    😀
    🥰
    🤢
    😎
    😡
    👍
    👎