Jäleenmyynnin kannalta ei varmaan ole merkitystä onko tuollaisessa autossa 3-4v päästä 400tkm vai 500tkm.
Mitä olen omien autojen kanssa pistänyt merkille ei tuossa 300-370 tkm välillä mitään erikoista remonttia ole esiintynyt. Perus kulutus osia niveliä jarruja ja iskunvaimentimia.
Korkeapaine pumppu näistä varmaan kaikista särkyy ennen tuota puolta miljoonaa, eli jos ostaa 300tkm ajetun niin ei ehkä tarvitse sitä vaihtaa, tai sitten pitää
(kahteen vaihtanut toisessa 330tkm, toisessa taisi olla jtn 470tkm, kolmannella ajettu 370tkm ja alkuperäinen paikallaan)
Turbo varmaan kanssa toinen asia jonka vaihto kannattaa huoltohistoriasta selvittää. Niitähän on laitettu jo 200tkm ajettuihin autoihin ja jos ostaa 400tkm ajetun niin kerkeää se huonolla tuurilla särkyä uudelleen ennen puolta miljoonaa.
Mitä olen omien autojen kanssa pistänyt merkille ei tuossa 300-370 tkm välillä mitään erikoista remonttia ole esiintynyt. Perus kulutus osia niveliä jarruja ja iskunvaimentimia.
Korkeapaine pumppu näistä varmaan kaikista särkyy ennen tuota puolta miljoonaa, eli jos ostaa 300tkm ajetun niin ei ehkä tarvitse sitä vaihtaa, tai sitten pitää

Turbo varmaan kanssa toinen asia jonka vaihto kannattaa huoltohistoriasta selvittää. Niitähän on laitettu jo 200tkm ajettuihin autoihin ja jos ostaa 400tkm ajetun niin kerkeää se huonolla tuurilla särkyä uudelleen ennen puolta miljoonaa.
Comment