Suurpainepumppun stefa antautui ja bemari kävi kovilla kierroksilla öljyn/diisselin sekoituksella turbon avustamana. Kone ei kilahtamalla pysähtynnyt vaan hyytymällä.
Mittasin puristuspaineet ja kaikki sylinterit olivat kylmällä moottorilla 22-28barin välillä.
Vaihdoin pumpun ja ilmasin systeemin. Korkein toivein starttaus ja kas moottori heräsi eloon. Ilo jäi lyhkäseksi sillä moottori kävi vain n.2sec ja sammui.
Uusi starttaus paljasti akun hyytyneen täysin joten akku latautumaan ja aamulla uusi yritys. Ei enää yritäkkään käyntiin,eli ollaan samassa tilanteessa kuin ennen pumpun vaihtoa.
Ideoita mitä voisi seuraavaksi kokeilla?
Vikakoodin lukuun tarvitsi autolle tilata hinuri ja se ei kauheasti houkuttele.
Mittasin puristuspaineet ja kaikki sylinterit olivat kylmällä moottorilla 22-28barin välillä.
Vaihdoin pumpun ja ilmasin systeemin. Korkein toivein starttaus ja kas moottori heräsi eloon. Ilo jäi lyhkäseksi sillä moottori kävi vain n.2sec ja sammui.
Uusi starttaus paljasti akun hyytyneen täysin joten akku latautumaan ja aamulla uusi yritys. Ei enää yritäkkään käyntiin,eli ollaan samassa tilanteessa kuin ennen pumpun vaihtoa.
Ideoita mitä voisi seuraavaksi kokeilla?
Vikakoodin lukuun tarvitsi autolle tilata hinuri ja se ei kauheasti houkuttele.
Comment