Hei elikkäs olis tälläne 1996vm 290tkm ajettu Bmw 523i joka ei päässy leimasta päästöjen takia.
Arvot:
Tyhjäkäynnillä
Co% 3.5
Co2 12.2
HC 202
O2 0.3
Päästöt Kierroksilla
Co% 3.8
Co2: 12.7
HC 204
O2 0.1
Lambda 0.9
Autoon on vaihdetti katti, ilmanmassaanturi ja lambda. Ite veikkaisin että huohotin tukossa, imuvuoto, tulpat tai sytytysennakko pielessä. Haitarissa oli silmällä juuri ja juuri nähtäviä pieniä halkemia, uskaltasko sitä kokeilla jesarilla teipata ennen leimaa? Aikasemmi lukenu täält erittäin hyviä neuvoja ja toivoisin saavani täältä oikean vastauksen! Pikaset vastaukset ois hyvä!
Arvot:
Tyhjäkäynnillä
Co% 3.5
Co2 12.2
HC 202
O2 0.3
Päästöt Kierroksilla
Co% 3.8
Co2: 12.7
HC 204
O2 0.1
Lambda 0.9
Autoon on vaihdetti katti, ilmanmassaanturi ja lambda. Ite veikkaisin että huohotin tukossa, imuvuoto, tulpat tai sytytysennakko pielessä. Haitarissa oli silmällä juuri ja juuri nähtäviä pieniä halkemia, uskaltasko sitä kokeilla jesarilla teipata ennen leimaa? Aikasemmi lukenu täält erittäin hyviä neuvoja ja toivoisin saavani täältä oikean vastauksen! Pikaset vastaukset ois hyvä!
Comment