Moi
Kiesi hyytyi kesken ajon ylämäkeen, peruutellen vapaalla edelliseen liittymään.Virtoja päälle ja pois renaamista. Kuskin alla oleva pumppu surisi ja konehuoneessa olevassa läpinäkyvässä putkessa näkyi virtausta ja ilmaa. Tankin seutuvilta kuului epämääräistä rätinää/napsutusta. Noin 15 min odottelun jälkeen polttoainetta tuntui tulevan tasaisesti ja putki täyttyi, pumput hiljenivät ja auto lähti käyntiin. Kunnon vauhti että pääsee mäen ylös vaikka rullaamalla, pari kilsaa toimi ja sitten sammui taas.
Odottelu ei enään auttanut, kiesi narun jatkoksi ja 600 m hinaus kotipihaan. Eikä tilanne ole muuttunut muutaman seisontapäivän aikana.
Noin 10km aikaisemmin autoa käynnistäessä joutui starttaamaan hiukan normaalia pitempään.
Mittarin mukaan ainetta tankissa vajaa varttitankki.
Ja se kysymys. Miten siihen pumppuun pääsee käsiksi? Ymmärtääkseni se on apparin puolella. Mutta yläkautta, alakautta, tankki irti vai miten?
Mitään koodienlukua ei nyt tähän hätään kotipihaan ole saatavissa.
Kiesi hyytyi kesken ajon ylämäkeen, peruutellen vapaalla edelliseen liittymään.Virtoja päälle ja pois renaamista. Kuskin alla oleva pumppu surisi ja konehuoneessa olevassa läpinäkyvässä putkessa näkyi virtausta ja ilmaa. Tankin seutuvilta kuului epämääräistä rätinää/napsutusta. Noin 15 min odottelun jälkeen polttoainetta tuntui tulevan tasaisesti ja putki täyttyi, pumput hiljenivät ja auto lähti käyntiin. Kunnon vauhti että pääsee mäen ylös vaikka rullaamalla, pari kilsaa toimi ja sitten sammui taas.
Odottelu ei enään auttanut, kiesi narun jatkoksi ja 600 m hinaus kotipihaan. Eikä tilanne ole muuttunut muutaman seisontapäivän aikana.
Noin 10km aikaisemmin autoa käynnistäessä joutui starttaamaan hiukan normaalia pitempään.
Mittarin mukaan ainetta tankissa vajaa varttitankki.
Ja se kysymys. Miten siihen pumppuun pääsee käsiksi? Ymmärtääkseni se on apparin puolella. Mutta yläkautta, alakautta, tankki irti vai miten?
Mitään koodienlukua ei nyt tähän hätään kotipihaan ole saatavissa.
Comment