Pistin puolison puikkoihin ja itse rupesin lukemaan livedataa.
Voisiko joku valaista mitä mikäkin tarkoittaa.
15min moottoriajon jälkeen parkissa tyhjäkäynnillä oli tämmöisiä arvoja:
Oxygen sensor heater 1 & 2: 72,26% (Asteikko 0/100)
Camshaft position: 24,34 degrees KW (Asteikko 0/100, muuttui välillä kun ajoi muttei kuitenkaan kokoajan.)
MAF Voltage: 0,7V
MAF Air use: ~15kg/h tyhjäkäynnillä.
ICV Air use: ~15kg/h tyhjäkäynnillä.
MAF ja ICV nousivat samaan tahtiin kaasua painettaessa.
Lambda-jännite vaihteli 0,7-4,8V päivitystahti oli kerran/sekunnissa, ilmeisesti kuuluu asiaan, arvo meni pykälissä esim. 4,8 -> 4,5 -> 1,7 -> 0,7 -> 1,5 -> 4,5 -> 4,8
Ja välillä arvo menikin 4,8 -> 4,1 -> 4,8 -> 0,7 -> 1,5 -> 0,7.
Kuuluuko ihan asiaan?
Engine Roughness: Arvot neljän kuvankaappauksen perusteella.
Cyl 1: 200-600, ~400 kohdilla useimmiten
Cyl 2: 0-120, ~20 kohdilla useimmiten
Cyl 3: 0-600, ~500 kohdilla useimmiten
Cyl 4: 0
Cyl 5: 0-150, ~100 kohdilla useimmiten
Cyl 6: 100-600, ~400 kohdilla useimmiten
Voisiko joku valaista mitä mikäkin tarkoittaa.
15min moottoriajon jälkeen parkissa tyhjäkäynnillä oli tämmöisiä arvoja:
Oxygen sensor heater 1 & 2: 72,26% (Asteikko 0/100)
Camshaft position: 24,34 degrees KW (Asteikko 0/100, muuttui välillä kun ajoi muttei kuitenkaan kokoajan.)
MAF Voltage: 0,7V
MAF Air use: ~15kg/h tyhjäkäynnillä.
ICV Air use: ~15kg/h tyhjäkäynnillä.
MAF ja ICV nousivat samaan tahtiin kaasua painettaessa.
Lambda-jännite vaihteli 0,7-4,8V päivitystahti oli kerran/sekunnissa, ilmeisesti kuuluu asiaan, arvo meni pykälissä esim. 4,8 -> 4,5 -> 1,7 -> 0,7 -> 1,5 -> 4,5 -> 4,8
Ja välillä arvo menikin 4,8 -> 4,1 -> 4,8 -> 0,7 -> 1,5 -> 0,7.
Kuuluuko ihan asiaan?
Engine Roughness: Arvot neljän kuvankaappauksen perusteella.
Cyl 1: 200-600, ~400 kohdilla useimmiten
Cyl 2: 0-120, ~20 kohdilla useimmiten
Cyl 3: 0-600, ~500 kohdilla useimmiten
Cyl 4: 0
Cyl 5: 0-150, ~100 kohdilla useimmiten
Cyl 6: 100-600, ~400 kohdilla useimmiten
Comment