Lukaisin uudestaan tuon avausviestin, kun nyt laitoit mittarilukeman. Mikähän lie ollut syynä, jos ~150 tkm on kaikki suuttimet vaihdettu ja mitkä (uusi/kunnostettu/käytetty) sinne on laitettu tilalle. Tässä tilanteessa todennäköisesti testauttaisin kaikki suuttimet penkissä, niin niitä ei tarvi sitten jatkuvasti arpoa.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
530d sammui
Collapse
X
-
Originally posted by Major60 View Postja ajo lukema siis 115 tuhatta ei 150 tuhatta.E39 530dA -02 M-Sport
E53 X5 3.0dA -06 Sport
* Vikakoodien lukua ja koodausta Oulussa * Diesel läppäoperaatioita ja muita puukotuksia.
Nyt myös peräpukamien hirttoa ja kierukan asennuksia.
Comment
-
-
Numeron ja hinnan perusteella Boschin tehdaskorjatut suuttimet, eli uutta vastaavat.
Onko tietoa, miksi ne kaikki jouduttiin vaihtamaan? Pääsääntöisesti ensimmäisiä satunnaisia suuttimia joudutaan yleensä vaihtamaan siellä 200 tkm nurkilla. Omallakin ajettu nyt 270 tkm ja 2 suutinta tarvinnut vaihtaa.E39 530dA -02 M-Sport
E53 X5 3.0dA -06 Sport
* Vikakoodien lukua ja koodausta Oulussa * Diesel läppäoperaatioita ja muita puukotuksia.
Nyt myös peräpukamien hirttoa ja kierukan asennuksia.
Comment
-
-
Tässä syy miksi kaksi suutinta meni särki vaikka niillä oli ajettu vasta 115 tkm.
Turbon puolella, raitisilmasuodattimen kotelon alla olevan sähkölaatikon takana tuulilasin alla oli piilotettuna tehopoksi.
Joka oli kärähtänyt josta taas seurasi oikosulku mistä sitten tuli kahden suuttimen kuolema.
Nyt auto toimii hyvin ja tehotkin ovat hieman paremmat kuin rikkinäisen poksin kanssa.
Vältyttiin vieläpä kiertokanki ja kampiakseli vääntymiltä.
Eikä mäntiin palanut reikää.e39 530d 2002
Comment
-
Comment