e39 530d;ssä on muistaakseni kahdenlaisia putkistoja,toisissa neljä kattia toisissa kaksi. Yleisempi mahtaa olla neljän katin versio.Katit ei mahda olla virityksen tiellä ainakaan vielä alle 250hv tehojen,johon pysähtyy ns. järkevä virittäminen ja jatko tapahtuu mallia vaihtamalla.
Jos välttämättä katit haluaa pois niin kannattaa tehdä se tyhjentämällä,eikä millään väliputki virityksillä.
Tuikun softat
Webasto retrofitit (myös F sarjaan)
BMW Maahantuonti ammattitaidolla
Laatikon huuhtelut (myös F sarjaan)
Vuokraamme otsonaattoreita,painehuuhtelulaitteita ym..
Tuikun softat
Webasto retrofitit (myös F sarjaan)
BMW Maahantuonti ammattitaidolla
Laatikon huuhtelut (myös F sarjaan)
Vuokraamme otsonaattoreita,painehuuhtelulaitteita ym..
e39 530d;ssä on muistaakseni kahdenlaisia putkistoja,toisissa neljä kattia toisissa kaksi. Yleisempi mahtaa olla neljän katin versio.Katit ei mahda olla virityksen tiellä ainakaan vielä alle 250hv tehojen,johon pysähtyy ns. järkevä virittäminen ja jatko tapahtuu mallia vaihtamalla.
Jos välttämättä katit haluaa pois niin kannattaa tehdä se tyhjentämällä,eikä millään väliputki virityksillä.
Itse en ole törmännyt kuin kahdella katilla varustettuihin... Mutta kyllä niiden kattien tyhjennyksellä/putkiston avartamisella saa herkkyyttä lisää, kun putkiston vastustus alenee. Tehot kyllä loppuu 250hv vakiosuuttimilla.
Ja samaa mieltä, että järkevä viritys loppuu juurikin tähän pisteeseen.
Mulla tuo neljän katin versio.. keskipöntöissä katti ja vaimennin paketissa.. Justiin tuli päivemmällä laitettua takasin kun lähtee auto myyntiin
Kyllä tuon kattien poiston huomaa kaasun käyttäytymisessä, etenkin lastutetussa autossa.. Ja kyllähän tuo vnt hienosti ääntää vaikka pieni onkin kun ei ole mittää vaimentamassa
Comment