Announcement

Collapse
No announcement yet.

Apuva 525 tdsa

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • jussihoo
    Newbiemmer
    • Jul 2012
    • 4
    • Lievestuore

    Apuva 525 tdsa

    Eli ekan bwm:n ylpeä omistaja haluaisi tietää miksi kuvassa näkyvät liittimet ovat irti ja mitä ne ovat...

    Niin ja auto savuttaa voima savua paljon..

    Pumppuhan pitäis tietysti ajoittaa kun on aika pitkä vieteri ennenkuin käynnistyy lämpösenä...
    Attached Files
  • Fastpiksu
    Bimmer Enthusiast
    • Jul 2010
    • 1571
    • Kajaani-Paltamo

    #2
    Eikös e39 525TDS ole commonrail-moottorilla?
    Veikkaampa että siellä on joku ebayn tehoboksi sotkemassa moottorinohjausta.
    Chevrolet Express van
    Ford Escort -76 powered by Holset-Megasquirt-Cosworth. Vappuna -16 ajossa??
    E36 325i group F

    Ex:
    e34 525i
    e34 525tds "superturbo"
    e39 530d M-Sport

    Comment

    • Supa
      Bimmer Enthusiast
      • Oct 2005
      • 7597
      • Järvenpää

      #3
      Tds kone on ihan perintinen pumppusuutinkone. 525D on sitten commonraili.
      Ainakin kuvassa näkyy paineanturi josta johto irti joten varmasti toimii miten sattuu. Pistä ihmeessä kiinni.
      Toinen möykky on solenoidi mutta ei näytä olevan alipaineletkut kiinni joten ei varmaan auta mitään vaikka pistää kiinni. Tutki mitkä letkut siinä pitäisi olla.
      - E90 320i LCI M-sport -09
      - Porsche Boxster 987 2.7 -07

      Comment

      • joni_wt
        Bimmer Enthusiast
        • Dec 2004
        • 3627
        • Yka

        #4
        Originally posted by Supa View Post
        Tds kone on ihan perintinen pumppusuutinkone. 525D on sitten commonraili.
        Ainakin kuvassa näkyy paineanturi josta johto irti joten varmasti toimii miten sattuu. Pistä ihmeessä kiinni.
        Toinen möykky on solenoidi mutta ei näytä olevan alipaineletkut kiinni joten ei varmaan auta mitään vaikka pistää kiinni. Tutki mitkä letkut siinä pitäisi olla.
        Nusnus..Kyllä siellä vielä ihan jakajapumppu on


        Mutta asiaan, kuten Supa sanoikin, ahtopaineanturi puuttuu ja ainakin egr:n rasia sieltä on vissiin otettu pois...Niitähän noista tulpataan usein, mutta tiiä sitte miksi on revitty kaikki pois.. :think Muita en muista, että mitä siellä pitäisi olla.

        Onko tämä auto ihan orkkispumpulla? Jos on niin varmasti on pitänyt tehdä muutoksia moottorinohjaukselle että on saanut pelaamaan mm. ilman ahtopaineanturia :think
        e34 525 TTds - imolarot II & e30 318i - gazellenbeige

        Comment

        • Supa
          Bimmer Enthusiast
          • Oct 2005
          • 7597
          • Järvenpää

          #5
          Originally posted by joni_wt View Post
          Nusnus..Kyllä siellä vielä ihan jakajapumppu on
          Eikö se ole sama asia? No ainakaan ei ole cr:ä, oli miten oli
          - E90 320i LCI M-sport -09
          - Porsche Boxster 987 2.7 -07

          Comment

          • jussihoo
            Newbiemmer
            • Jul 2012
            • 4
            • Lievestuore

            #6
            kiitos avusta.. koitetaan jahka pääsen kotiin..

            Comment

            • Fastpiksu
              Bimmer Enthusiast
              • Jul 2010
              • 1571
              • Kajaani-Paltamo

              #7
              Ahaa, empä olis uskonu että e39:ä on enää perinteisellä syöttöpumpulla. Sattu vaan silmään kun oli puhetta pumpun ajoituksesta..
              Chevrolet Express van
              Ford Escort -76 powered by Holset-Megasquirt-Cosworth. Vappuna -16 ajossa??
              E36 325i group F

              Ex:
              e34 525i
              e34 525tds "superturbo"
              e39 530d M-Sport

              Comment

              Working...
              X
              😀
              🥰
              🤢
              😎
              😡
              👍
              👎