Announcement

Collapse
No announcement yet.

Oikea taka abs anturi vaihdettu, lisää ongelmia ilmaantui :(

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • AnttiR
    Bimmer Fanatic
    • Jan 2006
    • 819
    • Jyväskylä

    #16
    Millä on luettu vikakoodit?
    Itse kans hain ABS vikaa kauan kun ei ollut kunnon laitteita. Herjasi vaan aina että signaali puuttuu.
    Kunnon testerillä sitten selvisi se että vikakoodi oli "Signaali epälooginen" tms.
    Mutta sillä selvisi sillon se että vika oli tosiaan siinä että anturin ja olka-akselin välissä oli likaa ja siitä syystä oli anturi liian kaukana.
    Dieselissä ainakin tulee muistaakseni vikakoodi liittyen ruiskutusmääriin kun on abs-anturi rikki että en vielä narua rasvailisi.
    Mutta aika turha sitä on täällä miettiä mikä vikana, ei muuta kun tutkimaan.
    Veikkaisin silti että jos väkivalloin on pitänyt vanha irroittaa niin vika on siinä että se anturikehä on nyt laakerista rikki.
    Jonkinlainen signaali siitä anturista kuitenkin tulee kun merkkivalot ei pala koko ajan.
    Last edited by AnttiR; 03-08-2012, 16:58.
    E61 535d -04

    Comment

    • Retze
      Bimmer Fanatic
      • May 2006
      • 422
      • Keski-Suomi

      #17
      Takapyörän laakeri meni vaihtoon
      nyk. jalkapelillä
      ex BMW 320i

      Comment

      • Storoo
        Bimmer Rookie
        • Jul 2012
        • 33
        • Vantaa

        #18
        Auto kunnossa

        Juu tänään on laakeri vaihdettu ja oli se kyllä ihan paskaksi hakattu sillä talttapäällä, vaihdon hinnaksi kertyi 174€ + uusi laakerisarja fag merkkinen 42€.
        Olisi kannattanut olla niin saatanan varovainen sen anturin vaihdon kanssa
        mutta kun alko vituttaa niin tuli vissiin temmottua vähän liian kovaa...
        Noh huolto mies oli käynnyt heittämässä pienen testilenkin ja toimi moitteettomasti
        BMW e39 -01 525iA M-Sport Individual

        Comment

        Working...
        X
        😀
        🥰
        🤢
        😎
        😡
        👍
        👎