Lainaan otsikkoa, sillä omalla E39:lläni törmäsin vastaavaan ilmiöön kesällä Etelä-Euroopassa, kun ulkolämpötila huiteli lähempänä +40 astetta. Vauhdissa meni nätisti, mutta hitaammassa nopeudessa flekti huusi kuin isompikin turbiini eikä auto meinannut niin millään kiihtyä. Onko tuo laiskuus ihan vain tuulettimen aiheuttama tehohäviö, vai onko bemussa jokin hienompikin järjestelmä rajoittamaan voimaa jos kone käy hyvin kuumana?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Helvetillinen humina konehuoneessa. Tehot kateissa.
Collapse
X
-
Originally posted by marko1976 View PostMilläs tuon todentaisi? Päästömittaus varmaankin kertoisi aikas paljon? Vähän turhan arvokas (arvokkaita) osa alkaa vaihtamaan testimielessä.
Tuolla alipainemittarin käyttöohjeita. Liitos onnistuu helposti imusarjan takana olevan kumitulpan tilalle.
Tuolla oli siitä myös parissa viimeisimmässä viestissä juttua:
Comment
-
-
Originally posted by öpel View PostLainaan otsikkoa, sillä omalla E39:lläni törmäsin vastaavaan ilmiöön kesällä Etelä-Euroopassa, kun ulkolämpötila huiteli lähempänä +40 astetta. Vauhdissa meni nätisti, mutta hitaammassa nopeudessa flekti huusi kuin isompikin turbiini eikä auto meinannut niin millään kiihtyä. Onko tuo laiskuus ihan vain tuulettimen aiheuttama tehohäviö, vai onko bemussa jokin hienompikin järjestelmä rajoittamaan voimaa jos kone käy hyvin kuumana?e39 520ia-96
Comment
-
Comment