Kaveri osti samasta paikasta nokan anturin E34:een ja ei toiminu yhtään. Samat koodit ja ongelmat tuli edelleen. Osti sitten käytetyn orkkisanturin tilalle ja heti toimi. Ihme, että ne edes myy niitä, jos ne ei toimi.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Vaihdoin bensapumpun ja asentoanturit.. Ei kulje vieläkään.
Collapse
X
-
Kävin ostamassa alkuperäisen anturin tuonne pakopuolelle. (ei ollu kun 90 euroo kalliimpi kun tarvike), mutta eipä auttanut sekään.
Hetken ajelin ympäriinsä ja toimi hyvin. Jätin auton käymään pihaan ja kun kymmenen minuutin päästä kävin kurkkaamassa nii sammunuthan se oli. Puolen tunnin odottelun jälkeen sain ajettuu sen taas takasin hallille jossa vika tuli uudestaan.
Nyt on vaihdettu bensapumppu, bensan suodatin ja molemmat nokan anturit ja omat ideat on täysin loppu. Täytyy koittaa merkkihuoltoo seuraavaks kun tähän osien arpomiseen ja eri huolloissa (hyödyttömiin)käynteihin on mennyt jo 400-500e.-05 e61 530d msport
Comment
-
-
Originally posted by asdf1 View PostKävin ostamassa alkuperäisen anturin tuonne pakopuolelle. (ei ollu kun 90 euroo kalliimpi kun tarvike), mutta eipä auttanut sekään.
Hetken ajelin ympäriinsä ja toimi hyvin. Jätin auton käymään pihaan ja kun kymmenen minuutin päästä kävin kurkkaamassa nii sammunuthan se oli. Puolen tunnin odottelun jälkeen sain ajettuu sen taas takasin hallille jossa vika tuli uudestaan.
Nyt on vaihdettu bensapumppu, bensan suodatin ja molemmat nokan anturit ja omat ideat on täysin loppu. Täytyy koittaa merkkihuoltoo seuraavaks kun tähän osien arpomiseen ja eri huolloissa (hyödyttömiin)käynteihin on mennyt jo 400-500e.
Onko tälläiset perusjutut kuten imuvuodot, ajettu MAF:in piuha irti jne. kokeiltu?e39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
Retrofit ym. koodaukset (BMW)
Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle
Comment
-
-
Originally posted by HTK12 View PostNiin kyllähän ne sen siellä merkkihuollossa kuntoo laittaa.. Hinta on sitten ihan toinen juttu.. Monesti merkkihuollossakin vain vaihdetaan osaa kunnes toimii.. Ennemmin veisin jonnekkin pajalle, mikä on erikoistunut korjaamaan BMW:tä. Näistä kannattaa katsella vaikka foorumilta tietoa.
Onko tälläiset perusjutut kuten imuvuodot, ajettu MAF:in piuha irti jne. kokeiltu?
Imuvuodot on tutkittu parhaan mukaan ettei siellä ainakaan mitään mahdottomia reikiä pitäis olla ja juurikin tänään koitin tuota piuhan irrottamista.
Originally posted by _nixu_ View PostNo oliko tuo kampuran tunnistin vaihdettu? Vai vieläkö antaa siitä vikakoodia?
Nyt vaan piuha kiinni ja INPAlla tutkimaan..
Originally posted by Purni View PostAntaako se mitä koodeja tällähetkellä?!Täytys nyt ihan tosissaan pistää hankintalistalle sekin.
Viime kerran kun ne nollattiin ja myöhemmin luettiin muistaakseni jäljellä oli nokan anturit ja sytytyshäiriöt. Se lappu on jossain hukassa... Kerron tarkemmin jos löytyy.-05 e61 530d msport
Comment
-
-
Originally posted by asdf1 View PostErääseen foorumin ja muidenkin suosittelemaan korjaamoon vein autoni ja kun olin selittänyt tämän vian niin huoltamon yrittäjä pyysi viemään auton muualle. Vein auton hänen ehdottamaan paikkaan mutta eipä käynyt tuuri sielläkään.
Imuvuodot on tutkittu parhaan mukaan ettei siellä ainakaan mitään mahdottomia reikiä pitäis olla ja juurikin tänään koitin tuota piuhan irrottamista.
Sitä ei oo vaidettu vielä kun on kuulemma epätodennäköistä että menis rikki. Voishan sitäkin koittaa.
Ens viikkoon menee että tuohon pystyy vastaamaan, kun ei ole lukulaitteita ittelläTäytys nyt ihan tosissaan pistää hankintalistalle sekin.
BMW on liian kallis auto korjattavaksi vain osia vaihtelemalla kunnes tulee kuntoon. Tai no riippuu tietenkin omasta lompakosta, mutta koska niitä mahdollisia vikakohteita on niin paljon niin pitäisi nyt saada selvitettyä mikä vika siellä on eikä vaan vaihdella uusia osia.
Tietenkään ne vikakoodit eivät suoraan kerro, että vaihda osa x, mutta niiden avulla helpottuu kyllä paljon se vian etsintä.e39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
Retrofit ym. koodaukset (BMW)
Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle
Comment
-
-
Missäpäin tämä earth mahtaa olla, tuo sijainti vähän vaikuttaa jos meinaa jotain vikakoodilukuakin kysellä....325i -08
i3 REx -17
M5 -98 Imolarot
535i -90 N/A project (maatumassa)
Ex. 318ti -97, 316ti -02, 540iAT -96, 540i -99, 328i -97, 730i -93 V8, 540iAT -99 1/3, 530DA -01, 320iT -06, 535DA -05
Comment
-
-
Originally posted by Cell View PostMissäpäin tämä earth mahtaa olla, tuo sijainti vähän vaikuttaa jos meinaa jotain vikakoodilukuakin kysellä....
Originally posted by apocalypse View PostViallinen kampiakselin asentotunnistin ainakin oirehti itselläni niin, että auto käynnistyy ja kulkee niin kauan hyvin, kunnes se saavuttaa normaalilämpötilan. Sen jälkeen sammuu eikä käynnisty, kunnes moottori viilenee.
Löin auton kylmiltään käyntiin ja noin 20 minuutin käymisen jälkeen vika ilmeni ja pienen röpöttelyn saatteleman auto sammu. Video otettu heti tuon jälkeen uusinta startista-> http://tinypic.com/r/21afjtf/6-05 e61 530d msport
Comment
-
-
Originally posted by asdf1 View PostErääseen foorumin ja muidenkin suosittelemaan korjaamoon vein autoni ja kun olin selittänyt tämän vian niin huoltamon yrittäjä pyysi viemään auton muualle. Vein auton hänen ehdottamaan paikkaan mutta eipä käynyt tuuri sielläkään.
Voinhan minäkin vilkaista autoasi jos tarvetta on.Last edited by Spetke; 14-09-2012, 17:39.
Comment
-
Comment