Announcement
Collapse
No announcement yet.
e39 vai e60/61
Collapse
X
-
Long live the e39
vaikka Bmw lasien läpi tätä homma kattoo niin tulee olo yhteenvetona , että yleensäkin tämä ajamisen ilo vielä pala palana poijes , kun mekaaniset laitteet pikkuhiljaa korvataan sähkösillä komponenteilla ja myödään meille kuluttajille hienoina teknisinä härpäkkeinä ,mutta kun asiaa lähtee purskelemaan rauhassa ,mikä siinä autossa ajaminen on oikeasti hienointa nousee juuri nämä kirjoittajan asiat esille .Uudet autot ovat kyllä hienoja ja niissä on vaikka mitä , mutta se liika salonkikelpoisuus ei ole oikea suunta , ja kohtahan ajaessa ei varmaan tunne enää mitään monttuja eikä mistää kuuluu eikä sitä oikeaa tuntumaa ole enää missään , sitten tulevatkin jo itseajavat autot ja slogani " ajamisen iloa " on enää kaiho muisto menneestä
Olisi kiva tietää mitenkä kunniahimoinen projekti tämä e39 on aikanaan ollu Baijerissa , ja mitenkä kauan ja paljonko tätä mallia aikanaan sunniteltiin ja testattiin ,veikkaan että aika helvetisti on rahaa käytetty
E39 on kyllä speciaali tapaus , tuli hieno fiilis tuosta ja olen ylpeä E39 omistaja .Last edited by jannnu78; 16-04-2014, 22:36.
Comment
-
-
Originally posted by jannnu78 View Postzip
On tässä pari päivää selailtu ja kierrelty autokauppoja. Mut tuon herran postauksen jälkeen, oon päättänyt, että kyllä mä metsästelen vaikka vuoden tuota -02/-03 530i m-sporttia, kun et "kun ei oo" niin lähen ostamaan sitä e60. Samat fiilikset mulla koeajojen jälkeen on. Tosin luulin, että nää on vaan tunteita "kun on tottunu", mutta on näissä näköjään järkeäkin. Ja e39 suorastaan rakastan sitä, että hallitsen kokonaan autoa, en pelkän ajon perustella vaan huoltojen/osienkin kanssa. Tullut ihan läpikotaisin opeteltuu koko auto läpi.
Ja jos ei gran coupea 640i oteta huomioon, niin on makuun kyllä kaunein kori tuo e39.
Comment
-
Comment