Originally posted by Rahu
View Post
ongelmia 530d:ssä
Collapse
X
-
Oli se ahtopaineen säätimen johto poikki siitä johtosarjasta niin herjas varmaankin sen takia sitä vikakoodia. Tietysti voihan se olla että joutuu vielä kuitenkin vaihtamaan sen säätimen ja anturinkin.Originally posted by |jaakko| View PostVaihda samalla se ahtopaineanturi jos se siitä herjaa vikakoodia.
Saksasta olisi saanut hiukan edullisemmin maffin, eikä olisi tarvinnut koodata.
http://www.maf-shop.com/en/air-mass-...2247074/a-314/Mb c200cdi '09
330xd '01
318is '89
ex:
-530da '98
-Mb c220d '94
-Mb 190 2.0d '91
-324td `88
-320i `85
-320i `84
Comment
-
Ohjelmointi suoritettu. Kulkupuoleen hienoinen parannus, mutta vieläkin tuntuu aika tehottomalta 184 heppaiseksi. Asentaja kävi testaamassa ja kehui että on ihan normaalin oloinen touringiksi. No kävin kokeileen kaverin sedania (530dA 193hp) niin eroa oli kuin yöllä ja päivälläOriginally posted by hemppa87 View PostTänään vaihdettu uusi ilmamäärämittari (350e) ja keskiviikkona ohjelmointi Kustcarilla kokkolassa.
Vikakoodeja antoi hehkuille ja lisäflektille. Ne tuskin tuohon kulkupuoleen vaikuttaa.Mb c200cdi '09
330xd '01
318is '89
ex:
-530da '98
-Mb c220d '94
-Mb 190 2.0d '91
-324td `88
-320i `85
-320i `84
Comment
-
0-100kmh n.9.5 sOriginally posted by Cell View PostOta käsikellolla 0-100km/h vetoja muutama.
80-120kmh n. 9 sek pakkovitosella laatikko hieman luistaen
EDIT
ei se laatikko mitään luistanu, tosiaanhan tuo turbiini lukittuu vasta tuossa n. 90kmhLast edited by hemppa87; 12-10-2012, 19:50.Mb c200cdi '09
330xd '01
318is '89
ex:
-530da '98
-Mb c220d '94
-Mb 190 2.0d '91
-324td `88
-320i `85
-320i `84
Comment
Comment