eli puhallin temppuilee ja siili pitäisi vaihtaa mutta vaihtaminen tuottaa ongelmia, tiedän kyllä missä se on mutta miten olette päässeet käsiksi siihen? Onko esimerkiksi hansikaslokeron irrottamisesta hyötyä?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
siilin vaihto
Collapse
X
-
Hakuun laitat esim: siilin vaihto Löytyy useampia ohjeita.Mm. tuo: http://www.540i6.com/finalstagereplacement.html
-
-
Originally posted by jannesuhonen View Posteli puhallin temppuilee ja siili pitäisi vaihtaa mutta vaihtaminen tuottaa ongelmia, tiedän kyllä missä se on mutta miten olette päässeet käsiksi siihen? Onko esimerkiksi hansikaslokeron irrottamisesta hyötyä?ex: BMW E38 735iA -97
ex: MB W211 E200CDI -03
ex: BMW E39 530d ///M-Sport -99
ex: BMW E39 528iA -96
ex: MB W126 300SE -89
ex: BMW E34 525iAT -95
ex: BMW E36 316iA -91
Comment
-
-
Originally posted by Night-Wind View PostItse otin hansikaslokeron pohjan irti, että siihen pääsi käsiksi.
Siili näkyy kun kömpii jalkatilaan nuppi edellä ja kurkkii sinne keskikonsolin sisuksiin, suurin piirtein hanskalokeron korkeudelle."Kyllä kunnossa oleva Bemari on hieno peli. Harmi että epäkuntoinenkin bemu on sen verran hyvä ettei aina edes tiedä että jossain on vikaa"
E60 523iA -08
Comment
-
-
Originally posted by Havis View PostTarkkaan ottaen itse hansikaslokeron osia ei tarvitse purkaa. Pitäisi riittää kun irroittaa sen hansikaslokeron alla olevan verhoilulevyn. Se irtoaa ihan taaksepäin vetämällä.ex: BMW E38 735iA -97
ex: MB W211 E200CDI -03
ex: BMW E39 530d ///M-Sport -99
ex: BMW E39 528iA -96
ex: MB W126 300SE -89
ex: BMW E34 525iAT -95
ex: BMW E36 316iA -91
Comment
-
-
Helou.
Olen yrittäny saada irti vanhaa siiltä e39 touringista. Vaikka sitä mustaa lipsua painais kuinka lujaa alas päin niin ei puhettakaan että se vanha lähtis sieltä pois. Olen painanu meisselillä ja vaikka millä mutta paskan marjat sanon minä.
Puhettakaan siitä että sitä pitäis samalla vielä vetää ulos sieltä...
Comment
-
-
Originally posted by alatalo View PostHelou.
Olen yrittäny saada irti vanhaa siiltä e39 touringista. Vaikka sitä mustaa lipsua painais kuinka lujaa alas päin niin ei puhettakaan että se vanha lähtis sieltä pois. Olen painanu meisselillä ja vaikka millä mutta paskan marjat sanon minä.
Puhettakaan siitä että sitä pitäis samalla vielä vetää ulos sieltä...e39 520i-01 M54B22 manual, 95-184 tkm äidillä ajossa
e61 530Xi-08 N53B30 manual, 72-183 tkm talvi-nelikko myydään (ei esittelyä vielä missään)
Ioniq5 AWD -22
Leaf 40kwh -18
Comment
-
-
Originally posted by alatalo View PostSe musta klipsi ei meinaa painua alas. Siili itessään kyllä heiluu pikkusen ku sitä heiluttaa. Mennee hermot s....tana! Meisselilläki yritin painaa sitä klipsua, mutta eipä se auttanu. :thinke39 520i-01 M54B22 manual, 95-184 tkm äidillä ajossa
e61 530Xi-08 N53B30 manual, 72-183 tkm talvi-nelikko myydään (ei esittelyä vielä missään)
Ioniq5 AWD -22
Leaf 40kwh -18
Comment
-
-
Nyt sain sen vanhan pois. Väänsin tongilla niin että toinen haara oli sen siilin alla ja toinen haara sen mustan klipsun päällä. Pieni kääntö myötäpäivään ja kas kummaa sehän toimii. Vanhassa oli semmonen ripa mihin sain rautalangan kiinni niin pystyin vasemmalla kädellä vetämään samalla sitä siiltä ulospäin.
Nyt on uusi paikallaan, vaikkei se perille asti menny ku siellä se musta klipsu taas v...tu ahistaa.
Loppu puhaltimen humpaaminen kuitenki...
Comment
-
-
Mites onko noita siilejä olemassa kahdenlaisia? Motonetti ainakin myy. Eli riippuen onko takana se lämmönsäätö rulla. Itsellä on se säätörulla mutta ei tule kuin kylmää takaa vaikka kuinka rullaa pyörittelee. Edessä toimii oikein. Siilin vaihdoin n.vuosi sitten (motonetistä) en nyt muista toimiko vanhalla siilillä lämitys takana vai ei. Eli oisinko sit ottanu motonetistä "väärän" siilin.
Comment
-
Comment