En löytänyt kyseisestä aiheesta mitään e39 kohdilta.
Auto siis 523IA vm96
Eli olen koittanut paikallistaa tuollaista pientä "nakutus ääntä" jo jonkin aikaa, ja ajattelin että se olisi tullut venttiilinnostimista, mutta luin tänään Inpalla vikakoodit autosta ja antoi seuraavaa.
68 Tank ventilation valve
Error frequency : 1
Logistic counter: 40
Engine speed 736.00 rpm
engine load 108.94 mg/Stroke
Engine temperature 90.21 degrees C
output signal for the canister purge val 0.00 %
interrupt
emission related malfunction
defect code stored after filtering
Error present
Static error
================================================== ===========
Jostain muistan lukeneeni että tuollainen saattaa aiheuttaa jotakin pientä koneen ollessä lämpimänä ainakin vanhemmissa malleissa. ( Korjatkaa jos nyt ihan väärässä olen)
Eli osaisiko joku kertoa että missäköhän tämä " tankin huohotinventtiili" mahtaa sijaita ja onko kellään aikaisempia kokemuksia tuollasesta?
Oireita autossa tosiaan ei oikeastaan hirveemmin ole, kuin pieni " naputus" lämpimällä koneella ja ajoittainen tyhjäkäynnin tipahtelu:think
Kiitokset asiantuntevista neuvoistanne
Auto siis 523IA vm96
Eli olen koittanut paikallistaa tuollaista pientä "nakutus ääntä" jo jonkin aikaa, ja ajattelin että se olisi tullut venttiilinnostimista, mutta luin tänään Inpalla vikakoodit autosta ja antoi seuraavaa.
68 Tank ventilation valve
Error frequency : 1
Logistic counter: 40
Engine speed 736.00 rpm
engine load 108.94 mg/Stroke
Engine temperature 90.21 degrees C
output signal for the canister purge val 0.00 %
interrupt
emission related malfunction
defect code stored after filtering
Error present
Static error
================================================== ===========
Jostain muistan lukeneeni että tuollainen saattaa aiheuttaa jotakin pientä koneen ollessä lämpimänä ainakin vanhemmissa malleissa. ( Korjatkaa jos nyt ihan väärässä olen)
Eli osaisiko joku kertoa että missäköhän tämä " tankin huohotinventtiili" mahtaa sijaita ja onko kellään aikaisempia kokemuksia tuollasesta?
Oireita autossa tosiaan ei oikeastaan hirveemmin ole, kuin pieni " naputus" lämpimällä koneella ja ajoittainen tyhjäkäynnin tipahtelu:think
Kiitokset asiantuntevista neuvoistanne

Comment