Oon tossa koettanu saada Navcoderilla noita ajovaloja syttymään automaattisesti, mut ei vaan onnistu. Pitkät saa kyllä palamaan puolitehoisina, ja Tanska-moodi toimii, eli valot palaa katkaisimen ollessa 2-asennossa, sammuu virrat katkaistaessa ja syttyy käynnistettäessä. Tämäkin on ihan jees muuten, mut ois kiva et toimisi samallalailla valokytkimen ollessa 0-asennossa, jolloin mittaristovalot ei palaisi ja radion/navin näyttö toimisi niinkuin pitää, päivällä päivämoodissa ja pimeällä sit yömoodissa kun valokatkaisin olisi 2-asennossa.
Mulla on alkuperäiset Xenonit, ja LCM III. Mistähän mahtaa johtua, ettei noi xenonit syty automaattisesti katkaisimen 0-asennossa? Pitäisikö kokeilla koodata jollain muulla ohjelmalla, esim. NCS:llä? Siitä ei kyl juurikaan oo kokemusta....
Mulla on alkuperäiset Xenonit, ja LCM III. Mistähän mahtaa johtua, ettei noi xenonit syty automaattisesti katkaisimen 0-asennossa? Pitäisikö kokeilla koodata jollain muulla ohjelmalla, esim. NCS:llä? Siitä ei kyl juurikaan oo kokemusta....
Comment