Tuli vain mieleen, että täältä jostain lueskelin joskus, että on käynyt laitattamassa merkkikorjaamossa uuden softan autoonsa ja jotain muutoksiakin tullut? No mites tään auton kanssa? Lähinnä tuosta muffler flapista jos onkin softassa jotain väärää tai vääränlainen ohjelmisto... Onko edes mahdollista? :think
Kuulisin mielellään kokemuksista?
E39 M52xxx Tyhjäkäyntiarvot+muut käyntihäiriöt!
Collapse
X
-
Originally posted by kaol View PostKäy päästömittauksessa.
Rpm:0880
%vol CO :0.03
%vol co korj.:0.03
%vol CO2 :15.4
%vol O2 :0.45
ppm vol HC :0086
:1.016
Rpm: 2000
%vol CO :0.02
%vol co korj.:0.02
%vol co2 :15.7
%vol O2 :0.06
ppm vol HC :0018
:1.001
Mä en noista mitään ymmärrä, mutta mitäs mieltä raati?
Katsastus ukko ainakin kehui arvoja!!?
Nollasin jälleen adaptiot ja 1min. niin tyhjäkäynti arvot taas putosi B1 -57 ja B2 -20.
Seurasin noita rough arvoja niin 3sylinteri plussaa väliä noin.600-1000?
Eli taitaa noi suuttimet vain olla syylliset kuiteskin. Täytyy, nyt heittää noi suuttimien paikat ristiin seuraavaksi.Last edited by janke; 06-01-2013, 11:01.
Leave a comment:
-
-
Tuossa yllä kuvassa viisi ihmetyttää toi muffler flap. Vaikka autossa ei ole edes koko läppää :think
Leave a comment:
-
-
E39 M52xxx Tyhjäkäyntiarvot+muut käyntihäiriöt!
Aloitin uuden ketjun, kun sinänsä tehoja ei puutu, tai ainakin luulen niin.:think
Mutta asiaan: Eli autossani on ollut viimeaikoina jos jonkin näköistä tyhjäkäynti ongelmaa. Nyt, tällä hetkellä tyhjäkäynti on taas normaali tilassa, eli käy tasaisesti ilman "humppaamista".
Ongelma on siinä, että tyhjäkäynti arvot putoavat nopeasti miinukselle ja olisi hyvä ratkaista ongelma, että mistä kyseinen asia johtuu ja miten auto käyttäytyy ongelman ratkaisun jälkeen, että tuleeko niitä piilossa olevia hevosia tai muuten kulutus tippuisi jne. :think
Autoon vaihdettu viimeisen 2 Vuoden aikana seuraavaa:
-Kampiakselin asentotunnistin -10. Oem
-Venttiilikopantiiviste -11
-Haitariputki -11
-Nokkaakselin asentotunnistin. 07.2012. Oem
-Bensansuodatin kesä -12.
-Separaattori sekä kaikki putket mitkä voisi vaikuttaa imuvuotoon. syksy -12
-Icv puhdistettu moneen kertaan ja vaihdettu toiseen käytettyyn joka puhdistettu 3. kertaa.-12
-Tulpat. Ensi orkkikset marmorilta -11. Sitten kokeiltu tarvike boscheja, jotka nyt kiinni.
-IMM monia, mutta käytettyjä.
-Lambdat varmasti toimiviin.
-Bensanpaineen säätäjä.
-Suuttimet puhdistettu DIY. Josta ei välttämättä ollutkaan hyötyä.:think
Tuossa jotain huoltoja mitä nyt tuli mieleen. Öljyjä on käytetty mobilia,castrollia ja Tb Diamondia, sekä forten fulsheja ja muita litkuja, tankkiin sekä moottorin puhdistukseen.
Tätä asiaa tuossa on lähes joka päivä puitu täällä foorumilla ja joitakin varmaan alkaa jo Vi....aa, kun aina tätä samaa jankkaan, mutta on kuiteskin mukavaakin täällä tätä selvitellä, kun on todella ammattitaitoisia Bmw tietäjiä opastamassa mua, joka en hirveästi näistä moottori asioista tiedä.
Käyntiinliittyviä asioita on vielä monia, joita pitäisi tehdä... kuten vanoksen tiiviste! Mutta kaikki aikanaa ja pitäisi ensi ratkaista nämä halvimmat jutut, mitkä itse pystyn tekemään.
Akku oli viimeyön latauksessa ja kenkä oli irti-->
Tuossa tämän päivän inpan tiedot. Ajettu ennen kuvia noin. 10km. Ja eikun kommentteja, että löytyykö mitään ihmeellistä!!!!!
Tuolla aikaisempaa puintia: http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=153544Last edited by janke; 28-05-2015, 21:31.Tags: None
-
Leave a comment: