Announcement

Collapse
No announcement yet.

E39 etutolpan osat, puuttuuko jotakin?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • schwarze
    Bimmer Enthusiast
    • Oct 2004
    • 2017
    • Kangasala

    #16
    Näinhän se menee. Tuohon omaani vaihdoin turhaan ensiasennus yläpään laakerit, autolla kun oli ajettu vasta 190tkm. Mutta kun kaikki muutkin etupään osat tuli vaihdettua turhaan (pl. iskarit), ei tehny mieli säästellä tuossakaan . Nyt on menty 95tkm ongelmitta, Lemförderiä ja Febi/bilsteinia laitan kyllä jatkossakin.
    Exät vuodesta 1986 -> 2002 tii -71, 1502 -75, 323i -79, 320 -80, 318i -84, 323i -84, 316 -85, 316 -84, 525i -89, 316 -88, 316 -84, 525i -91, 530dA Touring M-Sport -02, 318i Touring -00, E91 325iA -05, 530dA Touring -01, E61 530dA Lci -07 M-Sport, 325ti -03 M-Sportattu, E90 320d M-Sport -06 Le Mans Blau.
    Näillä mennään kesäisin: E30 Hartge H//27 replika, E21 320/6 -82 Museorekisteröity, BMW Motorrad Typ 248 R45 -78 Museorekisteröity

    Comment

    • -Tapi
      Bimmer Enthusiast
      • Jan 2004
      • 3117
      • Välisuomi

      #17
      Nyt on merkkiosat paikallaan tolpissa. Pitää vielä ährätä tolpat takaisin autoon.

      Vanhoissa kumeissa ainakin yläpuoli oli identtinen uusien kanssa mutta tekstit ovat alapuolella, joka on kummastakin kumista hankautunut pilalle eli jäi arvoitukseksi olivatko nuo oem-osia vaiko tarvikkeita.
      ---

      Comment

      • janke
        Bimmer Enthusiast
        • Nov 2010
        • 3667
        • seinäjoki

        #18
        Originally posted by -Tapi View Post
        Nyt on merkkiosat paikallaan tolpissa. Pitää vielä ährätä tolpat takaisin autoon.

        Vanhoissa kumeissa ainakin yläpuoli oli identtinen uusien kanssa mutta tekstit ovat alapuolella, joka on kummastakin kumista hankautunut pilalle eli jäi arvoitukseksi olivatko nuo oem-osia vaiko tarvikkeita.
        Näkyikö niissä vanhoissa kumeissa murtumia.?

        Kerro sitten ihmeessä kuinka alusta rupesi käyttäytymään rempanjälkeen.
        Bmw 316 E30 -88

        Comment

        • -Tapi
          Bimmer Enthusiast
          • Jan 2004
          • 3117
          • Välisuomi

          #19
          Ei niissä oikein näkynyt mitään vikaa, ainoastaan se alapuoli oli hankautunut.

          Iskari oli sylkenyt öljyä suoraan jarrulevyn sisäpinnalle ja jumputus äityi melkoiseksi ennen remppaa. En ole ihan satavarma mutta epäilen että tuo iskarin hajoaminen pilasi vajaan tuhannen km ajetun levyn.
          ---

          Comment

          Working...
          X
          😀
          🥰
          🤢
          😎
          😡
          👍
          👎