Näinhän se menee. Tuohon omaani vaihdoin turhaan ensiasennus yläpään laakerit, autolla kun oli ajettu vasta 190tkm. Mutta kun kaikki muutkin etupään osat tuli vaihdettua turhaan (pl. iskarit), ei tehny mieli säästellä tuossakaan . Nyt on menty 95tkm ongelmitta, Lemförderiä ja Febi/bilsteinia laitan kyllä jatkossakin.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E39 etutolpan osat, puuttuuko jotakin?
Collapse
X
-
Exät vuodesta 1986 -> 2002 tii -71, 1502 -75, 323i -79, 320 -80, 318i -84, 323i -84, 316 -85, 316 -84, 525i -89, 316 -88, 316 -84, 525i -91, 530dA Touring M-Sport -02, 318i Touring -00, E91 325iA -05, 530dA Touring -01, E61 530dA Lci -07 M-Sport, 325ti -03 M-Sportattu, E90 320d M-Sport -06 Le Mans Blau.
Näillä mennään kesäisin: E30 Hartge H//27 replika, E21 320/6 -82 Museorekisteröity, BMW Motorrad Typ 248 R45 -78 Museorekisteröity
-
-
Nyt on merkkiosat paikallaan tolpissa. Pitää vielä ährätä tolpat takaisin autoon.
Vanhoissa kumeissa ainakin yläpuoli oli identtinen uusien kanssa mutta tekstit ovat alapuolella, joka on kummastakin kumista hankautunut pilalle eli jäi arvoitukseksi olivatko nuo oem-osia vaiko tarvikkeita.---
Comment
-
-
Originally posted by -Tapi View PostNyt on merkkiosat paikallaan tolpissa. Pitää vielä ährätä tolpat takaisin autoon.
Vanhoissa kumeissa ainakin yläpuoli oli identtinen uusien kanssa mutta tekstit ovat alapuolella, joka on kummastakin kumista hankautunut pilalle eli jäi arvoitukseksi olivatko nuo oem-osia vaiko tarvikkeita.
Kerro sitten ihmeessä kuinka alusta rupesi käyttäytymään rempanjälkeen.Bmw 316 E30 -88
Comment
-
Comment