Missä vika. Tarvikepolttimot on käytössä, aiemmin toimi kunnolla mutta nyt ei syty kun vasta sen jälkeen kun auto on pyrinyt ehkä minuutin. Voiko ballistit olla rikki/huonot??? Autossa on uusi laturi joten jännitettä pitäs riittää.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E39 alkuperäiset ksenonit ei syty
Collapse
X
-
Originally posted by TAP View PostMissä vika. Tarvikepolttimot on käytössä, aiemmin toimi kunnolla mutta nyt ei syty kun vasta sen jälkeen kun auto on pyrinyt ehkä minuutin. Voiko ballistit olla rikki/huonot??? Autossa on uusi laturi joten jännitettä pitäs riittää.
-
-
Mulla on omakohtainen kokemus kiinalaisista tarvikepolttimoista. Valokatkaisijaa rämppäämällä sai tuurilla molemmat lamput palamaan mutta yleensä startatessa ei syttynyt kumpikaan. Kävin antamassa myyjälle lisää rahaa ja ne tarvikepolttimot, sain Osramit tilalle ja kaikki toimii niinkuin pitääkin.E61 525d LCI
Comment
-
-
Halvat tarvikepolttimothan ne vikana varmaankin on. Sama ongelma kiinaxenoneissa, ei meinaa pakkasella syttyä, laadukkaimmatkin kiinaxenonit pykii hetken, ennenkö syttyy, Europolttimot syttyy mukisematta.BMW 520d Touring '06 314tkm
BMW 530D Touring '99 552tkm
BMW 320da Touring '02 427tkm
Volvo V70 D5 '02
Mercedes-Benz Sprinter 208D '96
Mercedes-Benz Sprinter 310D '97
Mazda 323 1,5 '89 ja läjä Mitsuja
Case IH 5140 Maxxum
Comment
-
-
Originally posted by Ha2 View PostMulla on omakohtainen kokemus kiinalaisista tarvikepolttimoista. Valokatkaisijaa rämppäämällä sai tuurilla molemmat lamput palamaan mutta yleensä startatessa ei syttynyt kumpikaan. Kävin antamassa myyjälle lisää rahaa ja ne tarvikepolttimot, sain Osramit tilalle ja kaikki toimii niinkuin pitääkin.E30 325 M-tech II DCT
9.97s/238kmh
Comment
-
-
Originally posted by janke View PostTekeekös noilla motonetin xenon philpseillä mitään? Näkyi olevan -20%
itse oon näitä parisarjaa ostanut ja neljässä päivässä postilaatikkoon kolahtanut. http://www.ebay.de/itm/2x-Philips-D2...item3f197d46e2
aitoja tai ei mutta hyvin on toiminutE30 325 M-tech II DCT
9.97s/238kmh
Comment
-
-
Originally posted by anteroro View Posteiköhä ne samaa tavaraa ole ku muuallakin jos philipsit ovat..
itse oon näitä parisarjaa ostanut ja neljässä päivässä postilaatikkoon kolahtanut. http://www.ebay.de/itm/2x-Philips-D2...item3f197d46e2
aitoja tai ei mutta hyvin on toiminut
Viviendo en Lahiti
BMW 2007 e91 335d pre lci Biturbo
Bmw 2008 x3 e83 lci 3.0sd biturbo
Vw Corrado vr6
Comment
-
-
Originally posted by EPDM View PostNe ovat aivan varmasti jotain muuta kun philipsin orkis polttimoita kun on reippaasti alle sisäänosto hinnoissa. Ei siinä siinäänsä mitään vikaa ole, hyviäkin feikit voi olla, saan niistä melkein päivittäin spammia..
http://www.candlepowerforums.com/vb/...e-CounterfeitsE30 325 M-tech II DCT
9.97s/238kmh
Comment
-
-
Originally posted by janke View PostTekeekös noilla motonetin xenon philpseillä mitään? Näkyi olevan -20%
(oli pakko. )BMW 520d Touring '06 314tkm
BMW 530D Touring '99 552tkm
BMW 320da Touring '02 427tkm
Volvo V70 D5 '02
Mercedes-Benz Sprinter 208D '96
Mercedes-Benz Sprinter 310D '97
Mazda 323 1,5 '89 ja läjä Mitsuja
Case IH 5140 Maxxum
Comment
-
Comment