Announcement

Collapse
No announcement yet.

e39 lämppäri sekä näyttö

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Jannteri
    Newbiemmer
    • Sep 2012
    • 23
    • Muhos

    #16
    Originally posted by janke View Post
    No jos sieltä raitisilmakotelon alta löytyi ilmaus ruuvi, niin sitten sulta löytyy joko wepa tai se lämpöakku. Ota vähäsen auki sisälokasuojaa siitä kuskin oven etupuolelta ja valota lampulla mitä näkyy!! Jos sieltä löytyy venttiilit ja kiertovesipumppu, niin todennäköisesti se pumppumoottori on jumissa tai liitokset ei yhdistä. Härnää sitä moottoria vaikka akkulaturilla jos jumissa!

    Tuosta linkistä näet mikä sieltä pitäisi löytyä!


    Ja ilmaus on tehty hankalaksi tähän, mutta pullopatentti käy tähän hyvin, mutta aikaa menee kauvemmin kun tavallisen järjestelmän ilmaukseen.
    http://tis.spaghetticoder.org/s/view.pl?1/02/26/17

    Ok... Meinaakos toi linkki siis et pullo syyläriin niinku normi-ilmauksessa ja sit toi ruuvi raikkarin alta auki ja jostahi kohti sit puristella vai annetaanko paineen tuoda ilma pois? mulla on toi lontoo välillä vähä välitunti luokkaa..
    JOs noi ei mikkää auta niin onko sit jostaki ruvettava niitä vesiventtiilejä metsästään?

    Entä tohon näyttö onkelmaan kellää ohjeistusta?:think

    Comment

    • Jannteri
      Newbiemmer
      • Sep 2012
      • 23
      • Muhos

      #17
      lämmöt nousee autossa ja kuskissa..

      Hop Hop....
      Tälläsella etiä päin... Lämpöä alko tulla koppiin kun ohitti sisäloksussa olevan lisä lämmittimen ja ilmasi kunnolla... Mutta mutta... toimi tovin ja sen jälkeen alkanu lämpöjä nostaan ku tovin ajellu.. voiko tehdä liikaa painetta koska ei vesi kierrä oikeaa reittiä vai liekkös kansi menny vain sit nyttenmin tai syylärissä tai jossain vuotoa... entä kuka tietäis siitä syylärin korkista jos on viallinen niin päästääkö se ilmaa sit läpi vai mitä tekee?

      Comment

      • janke
        Bimmer Enthusiast
        • Nov 2010
        • 3667
        • seinäjoki

        #18
        Originally posted by Jannteri View Post
        Hop Hop....
        Tälläsella etiä päin... Lämpöä alko tulla koppiin kun ohitti sisäloksussa olevan lisä lämmittimen ja ilmasi kunnolla... Mutta mutta... toimi tovin ja sen jälkeen alkanu lämpöjä nostaan ku tovin ajellu.. voiko tehdä liikaa painetta koska ei vesi kierrä oikeaa reittiä vai liekkös kansi menny vain sit nyttenmin tai syylärissä tai jossain vuotoa... entä kuka tietäis siitä syylärin korkista jos on viallinen niin päästääkö se ilmaa sit läpi vai mitä tekee?
        Sulla siis oli siellä lokasuojan sisällä se latentti vai webasto?
        Bmw 316 E30 -88

        Comment

        • Jannteri
          Newbiemmer
          • Sep 2012
          • 23
          • Muhos

          #19
          Originally posted by janke View Post
          Sulla siis oli siellä lokasuojan sisällä se latentti vai webasto?
          Joo se latentti kai se ku ei webastoo oo... :think

          Comment

          • Jannteri
            Newbiemmer
            • Sep 2012
            • 23
            • Muhos

            #20
            aappuva

            Nostetaanpas tää vielä kerran ylöspäin... Elikkäs kuu kaikk sannoo et vesiventtiiit jummii ko ei tuu lämmintä kajuuttaan niin eikö sillon sisälle tulevat letkut pittääs olla kylmät? vai meneekö lämmin vesi kuitenni läpi?

            Entä voiko ohittaa sitä latentti härveliä sieltä sisä lokarista vai kerääkö sit liikaa painetta ku ei niin pitkää kiertoa ole?

            Ja sit vielä et jos raikkarin alta liittää vain yhteen ettei kierrä niin riittääkö sellanen vai voiko sit sieltä jostain ottaa ilmoja et onko sinne muitakin letkuja kuin ne kaksi eli meno ja paluu.... Kiitos

            jos joku nyt tästä selvää sai ollenkaan...

            Comment

            • peto2
              BTCF Member
              • Jan 2007
              • 8257
              • Järvikylä (Nakkila)

              #21
              Originally posted by Jannteri View Post
              Nostetaanpas tää vielä kerran ylöspäin... Elikkäs kuu kaikk sannoo et vesiventtiiit jummii ko ei tuu lämmintä kajuuttaan niin eikö sillon sisälle tulevat letkut pittääs olla kylmät? vai meneekö lämmin vesi kuitenni läpi?

              Entä voiko ohittaa sitä latentti härveliä sieltä sisä lokarista vai kerääkö sit liikaa painetta ku ei niin pitkää kiertoa ole?

              Ja sit vielä et jos raikkarin alta liittää vain yhteen ettei kierrä niin riittääkö sellanen vai voiko sit sieltä jostain ottaa ilmoja et onko sinne muitakin letkuja kuin ne kaksi eli meno ja paluu.... Kiitos

              jos joku nyt tästä selvää sai ollenkaan...
              vesiventtiilit jumissa tai ilmaa.. mutta miksi kukaan haluaisi latenttia ohittaa? :think
              F10 530dA Saphirschwarz, G30 530e Saphirschwarz, E38 730iA Dunkelblau, E39 540iAT Biarritzblau Metallic
              ex:
              E39 528iA Arktissilber, E39 528iAT Arktissilber, E34 525TDSA Diamantschwarz, E32 735 iAL Royalblau Metallic, E34 525i Diamantschwarz, E36 325 TDSA Arktissilber
              Vikakoodinlukua & pieniä koodauksia: ADS, K+DCAN, ICOM. INPA, DIS, ISTA+, ISTA P & BMW Scanner 1.40 Kaikki vuosimallit!
              Myydään: Satunnaisia E32, E34, E36, E38 ja E39 osia.
              Nakkaa privaa jos tarvetta.

              Comment

              • janke
                Bimmer Enthusiast
                • Nov 2010
                • 3667
                • seinäjoki

                #22
                Originally posted by Jannteri View Post
                Nostetaanpas tää vielä kerran ylöspäin... Elikkäs kuu kaikk sannoo et vesiventtiiit jummii ko ei tuu lämmintä kajuuttaan niin eikö sillon sisälle tulevat letkut pittääs olla kylmät? vai meneekö lämmin vesi kuitenni läpi?

                Entä voiko ohittaa sitä latentti härveliä sieltä sisä lokarista vai kerääkö sit liikaa painetta ku ei niin pitkää kiertoa ole?

                Ja sit vielä et jos raikkarin alta liittää vain yhteen ettei kierrä niin riittääkö sellanen vai voiko sit sieltä jostain ottaa ilmoja et onko sinne muitakin letkuja kuin ne kaksi eli meno ja paluu.... Kiitos

                jos joku nyt tästä selvää sai ollenkaan...
                Kokeilitko sitä lokasuojan sisässä olevaa kiertovesipumppua että toimiiko se? Jos ei toimi, niin ei tule lämpöä koppiin ollenkaan.
                Bmw 316 E30 -88

                Comment

                • Jannteri
                  Newbiemmer
                  • Sep 2012
                  • 23
                  • Muhos

                  #23
                  Originally posted by peto2 View Post
                  vesiventtiilit jumissa tai ilmaa.. mutta miksi kukaan haluaisi latenttia ohittaa? :think
                  Juuri siksi koska ei ilmeisesti toimni siellä se pumppu niin eikai sitä tarviis ostaa uutta jos sen kestää ohittaa... tovin annoin olla ohituksella niin heti alkoi tulla koppiin lämmintä... mut seurauksena muuan päivän ajon jälkeen alkoi koneen lämpö ongelmat joten poistin ohituksen.. ja se pumppu siellä välillä yritti pelata mut vähä aikaa tosiaan vain... oisko kellään varaosa numeroa tiedossa sille kiertovesipumpulle sielä et passaako sinne se esim mitä motonet kauppaa???

                  Comment

                  • Jannteri
                    Newbiemmer
                    • Sep 2012
                    • 23
                    • Muhos

                    #24
                    jaksaisko joku vielä tota näyttö hommaa.

                    Comment

                    Working...
                    X
                    😀
                    🥰
                    🤢
                    😎
                    😡
                    👍
                    👎