Announcement

Collapse
No announcement yet.

e39 ikkunat huurussa

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • herni
    BTCF Member
    • Mar 2005
    • 264
    • Kalajoki

    e39 ikkunat huurussa

    Lattiamatto on kuiva ja raitisilmasuodattimet olen vasta vaihtanut! Mikähän tuon aiheuttaa?
    e91 330d m-sport
    ex: e39 530da m-sport
    ex: e39 535i m-sport
    ex: e28 518i
    ex: e36 320
  • Mik@
    BTCF Member
    • Jul 2010
    • 1413
    • Nurmes

    #2
    Mulla vähän samaa vikaa. Pysyvät kyllä huuruttomina jos laittaa ilmastoinnin puhaltamaan ylös ja naamalle eikä automaatille.
    E61 520Da

    Comment

    • janke
      Bimmer Enthusiast
      • Nov 2010
      • 3667
      • seinäjoki

      #3
      Mulla heti huurussa ainakin takalasit, kun tulee joku kolmas henkilö takapenkille?:think
      Bmw 316 E30 -88

      Comment

      • NAL-E
        Bimmer Fanatic
        • Nov 2010
        • 249
        • Kiuruvesi

        #4
        Vähäinenkin kosteus vaatteissa tai hiuksissa kyllä huurruttaa laseja helposti, puhallusta enempi vaan, ei kai tuohon oikein muukaan auta?

        E: ei tuolla auto-asennolla tee oikein mitään näin sykysyn kosteilla keleillä jos haluaa pitää lasit huuruttomina, enkä usko että tuossa mitään vikaa on...
        Last edited by NAL-E; 17-11-2012, 18:25.
        E91 325d -07
        Ex: E39 530daT -00

        Comment

        • peto2
          BTCF Member
          • Jan 2007
          • 8257
          • Järvikylä (Nakkila)

          #5
          Originally posted by NAL-E View Post
          Vähäinenkin kosteus vaatteissa tai hiuksissa kyllä huurruttaa laseja helposti, puhallusta enempi vaan, ei kai tuohon oikein muukaan auta?
          ilmastointi auttaa kun ei ole pakkastakaan vielä
          F10 530dA Saphirschwarz, G30 530e Saphirschwarz, E38 730iA Dunkelblau, E39 540iAT Biarritzblau Metallic
          ex:
          E39 528iA Arktissilber, E39 528iAT Arktissilber, E34 525TDSA Diamantschwarz, E32 735 iAL Royalblau Metallic, E34 525i Diamantschwarz, E36 325 TDSA Arktissilber
          Vikakoodinlukua & pieniä koodauksia: ADS, K+DCAN, ICOM. INPA, DIS, ISTA+, ISTA P & BMW Scanner 1.40 Kaikki vuosimallit!
          Myydään: Satunnaisia E32, E34, E36, E38 ja E39 osia.
          Nakkaa privaa jos tarvetta.

          Comment

          • Bomb5
            Bimmer Fanatic
            • Oct 2011
            • 726
            • Kivijärvi

            #6
            Eipä tule juurikaan tuota auto-asentoa käytettyä, koska en pidä niistä pienistä äänistä, mitä kuuluu auto-asennossa, kun se säätelee eri ilmareittejä päälle vuoron perään. Pieniähän nuo äänet ovat, että moni ei varmaan edes tajua mistä puhun, mutta en pidä koskaan radiota päällä autossa, niin ne juuri ja juuri erottaa. Mietin varmaan puoli vuotta, että joku hihnankiristäjä tms. kolahtaa/napsahtaa aina välillä moottoritilassa, ennen kuin tajusin laittaa tuon auto-asennon pois. Kaikki manuaalivalinnat päällä ja puhallusta terpeen mukaan. Ovien räppänät täysin auki ja keskellä noin puolivälissä -> pitää sivuikkunat paremmin huuruttomina. Ilmastointi tosiaan auttaa älyttömästi, jos kelit on vielä plussan puolella. Tietty sisätilan lämppäri on aivan ehdoton. Sen hankinnan jälkeen ei ole ollut mitään ongelmia huurtumisen kanssa, kun kabiini on jo kuiva ja lämmin, kun lähtee liikkeelle.
            E39 530i manual (2001) - Myynnissä E39 / M54B30 osia

            Comment

            • Havis
              Bimmer Enthusiast
              • Aug 2004
              • 1835
              • Kotona/Poissa

              #7
              Mikäli kyseessä on automaatti-ilmastoitu E39, niin myös se automaattinen sisäilman kierto kannattaa pitää OFF asennossa. Kun siitä ei oikein koskaan tiedä miten sen valitsee raittiin ilman saantia ja kääntää ilmanoton sisäkierron puolelle. Itse en Suomen oloissa ole moiselle automaatille mitään käyttöä vielä löytänyt.

              Ja tosiaan ilman automaattisuuntaus tahtoo pitää ilmansuuntausta yleensä kovin jalkatilapainotteisena, joka ikkunoiden huurtunpoiston kannalta on huono tilanne. Itse pidän suuntausta AUTO asennossa vain kesäisin ja kuivilla keleillä, talvisin lähes koko ajan manuaalisesti kaikki puhallussuunnat aukivalittuina
              Last edited by Havis; 17-11-2012, 19:38.
              "Kyllä kunnossa oleva Bemari on hieno peli. Harmi että epäkuntoinenkin bemu on sen verran hyvä ettei aina edes tiedä että jossain on vikaa"

              E60 523iA -08

              Comment

              Working...
              X
              😀
              🥰
              🤢
              😎
              😡
              👍
              👎