Elikkä tänään ajellessani yhtäkkiä pomppasi lämmöt täysille ja punanen varoitus valo syttyi. ajoin siitä sitten sivuun parkkuun ja avasin koneppeliin kaikki vaikutti normaalilta ylävesiletku tuntui normaalin kuumalta yms sitten avasin öljy korkin siellä oireet olivatkin huomattavissa vaalean ruskeaa töhnää oli havaittavissa, kuitenkin äljun mitta tikku vaikutti täysin normaalilta sekä paisunta säiliössä oli vain normaalin oloista jäähdytysnestettä. kun laitoin virrat takaisin päälle veden lämpötila oli normaali. Päätin kävästä viereisessä kioskissa ostoksilla. Palattuani päätin lähteä kokeilemaan pääsisinkö kotiin asti. no noin 15 min pysyi läämmöt normaalissa tasossa sitten taas nousi yht äkköä tappiin ja varoitusvalo syttyi jälleen kerran no siitä sitten tien sivuun ja tarkastelemaan. konehuoneessa tilanne oli sama kuin edellis kertan no laitoin sitten virrat takaisin päälle ja pois tätä tein muutan toiston ja yht äkkiä lämmöt laski nopeasti taas tuttuun puoleen väliin eli normaaliin no lähdin jatkamaan matkaa kerkesin ehkä 5-10 min ajamaan niin taas nousi äkkiä lämmöt tappiin no annoiin asian olla ja ehkä minuutin päästä ne laski takaisin normaaliksi sitten muutman min päästä taas nousi tapppiin ja siinä pysyi kotiin asti n. 5 min matkan.
En jaksaisi uskoa että kansi pahvi olisi menny vaikka siltä näyttikin öljy korkista muttakun kaikki muu oli normaali.
anturivika, mittaristovika? tietääkö kukaan?
Testeriin luettavaksi ainut vaihtoehto?
Anteeksi epäselvä kirjoitukseni toivottavasti saatte selvää.
En jaksaisi uskoa että kansi pahvi olisi menny vaikka siltä näyttikin öljy korkista muttakun kaikki muu oli normaali.
anturivika, mittaristovika? tietääkö kukaan?
Testeriin luettavaksi ainut vaihtoehto?
Anteeksi epäselvä kirjoitukseni toivottavasti saatte selvää.
Comment