memebuy23buy

e39 532i 1999 Palaneen öljyn käry?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • vinge
    Newbiemmer
    • Sep 2011
    • 13
    • Suolahti

    #16
    Muilla tuntuu tulevan tuo katku tyhjäkäynnillä matkustamon puolelle, mutta itsellä alkaa kauhea käryäminen, kun antaa kunnolla kenkää. Muutaman vaihteen kun vetää talla pohjassa loppuun asti, niin silloin tulee tuo suloinen tuoksu sisään. Sitä minä en tiedä onko se palaneen öljyn haju vai mikä, mutta ei se ainakaan ruusuille tuoksu. Kyseessä m62b35tu.
    Audi A6 4B 2.4

    EX E36 320i Mauritiusblau
    EX E39 535iA Alpinweiss 3
    EX E46 323i Orientblau
    EX E36 318is Schwartz 2

    Comment

    • Heguli 31
      BTCF Member
      • Oct 2004
      • 10114
      • KVLA

      #17
      Originally posted by vinge View Post
      Muilla tuntuu tulevan tuo katku tyhjäkäynnillä matkustamon puolelle, mutta itsellä alkaa kauhea käryäminen, kun antaa kunnolla kenkää. Muutaman vaihteen kun vetää talla pohjassa loppuun asti, niin silloin tulee tuo suloinen tuoksu sisään. Sitä minä en tiedä onko se palaneen öljyn haju vai mikä, mutta ei se ainakaan ruusuille tuoksu. Kyseessä m62b35tu.
      Tuosta kirjoituksesta nyt on mahdoton päätellä,että käryääkö venakopista pakosarjoille vuotava moottoriöljy,voimansiirrosta vuotava pakoputkelle roiskuva öljy,vai haiseeko peräti kytkin???Vai ihan jotain muuta...

      Comment

      • Hemi
        Bimmer Enthusiast
        • Apr 2004
        • 18880
        • Pirkanmaa

        #18
        Originally posted by Jakuza View Post
        Itsellä on m54:ssä vuotanut hieman pakosarjalle öljyä, diagnoosini mukaan venakopan välistä juurikin. Vaihdoin tiivisteen ja mikään ei muuttunut. Oletin että muovinen venttilikopan kansi olisi mennyt hieman kieroksi, kun tällaista juttua muistaakseni bimmerforumssilta löysin. Vuoto on juurikin tuolla 5-6 pytyn tietämillä. Voisitko tarkentaa missä tämä kyseinen proppu tarkalleen ottaen sijaitsee ja miten siihen pääsee käsiksi? Voisi vilkaista löytyykä m54:stä.
        Se oleellisempi vaihdettava on nämä venttiilikopan esikiristyksestä huolehtivat kumiprikat. Eli koko kopan kiinnityshän on niiden varassa ja vanhemmiten ne ei enään sitä hommaa hoida.

        Comment

        Working...
        X